English

رئیس‌کل دادگستری مازندران؛

شایسته سالاری معیار انتخاب روسای دادگستری است

حجت الاسلام محمدعلی تقوی بیان داشت:شایسته سالاری معیار انتخاب روسای دادگستری شهرستان های مازندران است.

شایسته سالاری معیار انتخاب روسای دادگستری است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس‌کل دادگستری مازندران در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری آمل با اظهار اینکه شهرستان آمل از فرهنگ بالایی برخوردار است تقاهم و همدلی را رمز موفقیت دانست و گفت: تقاهم و همدلی خواست مقام معظم رهبری نیز هست و اگر  تقسیم کار با تفاهم بین ادارات باشد استحکام و نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد و ما نمی توانیم مسیر منحصر به فرد را ترسیم کنیم.

حجت الاسلام تقوی فرد با عنوان اینکه باید بسترهای خدمت به مردم را آماده کنیم تصریح کرد: قاضی کار خود را با واسطه انجام می دهد و جانشین خداوند روی زمین است و قضات باید این شان و مقام را درک کنند و بدانند که جای خداوند حکم می دهند.

رئیس‌کل دادگستری مازندران بیان اینکه شایسته سالاری معیار انتخاب روسای دادگستری است اظهار داشت: هیچ یک از مدیران در انتصاب قضایی سهمی ندارند و هیچ کس تماسی نمی گیرد زیرا معیار شایسته ترین فرد برای تصدی است.

تقوی فر

حجت الاسلام محمدعلی تقوی با اشاره به رتبه قضایی استان به اهمیت و ویژگی شهرستان آمل اشاره و اضافه کرد: وجود شخصیت های برجسته و چهره کشوری در آمل ضرورت توجه بیشتری به آن را می طلبد و از سوی دیگر آمل شهر تشریفاتی است و آداب و رفتار آملی ها نیز ویژه و ارزشمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه