English

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

سپاه پاسداران به عنوان یک قدرت برجسته دفاعی در منطقه و جهان مطرح است

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری گفت:سپاه پاسداران از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) و امروز به عنوان یک قدرت برجسته دفاعی در منطقه و جهان مطرح است.

سپاه پاسداران به عنوان یک قدرت برجسته دفاعی در منطقه و جهان مطرح است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تبریک به‌مناسبت ایام ولادت حضرت سیدالشهداء اباعبدالله الحسین(ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و امام زین العابدین(ع) با اشاره به فعالیت‌های گسترده سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف نظامی و بین‌المللی و فرهنگی... افزود: سپاه پاسداران از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) و امروز به عنوان یک قدرت برجسته دفاعی در منطقه و جهان مطرح است.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس در خط مقدم جنگ تمام عیار با مستکبرین عالم قرار دارد و هدف تاسیس سپاه پاسداران از سوی امام خمینی(ره) در جهت حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت قدرت دفاعی و بازدارندگی در کشور تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی با وحدت حول محور ولایت و با فرامین فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله) نقش بسزایی در ایجاد امنیت در ایران و حتی برخی کشورهای منطقه ایفاء می‌کنند و این از افتخارات جمهوری اسلامی است.

این مسوول به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم حریم اهل بیت(ع) اشاره کرد و تاکید کرد: سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ما امروز در مناطق مختلف مرزهای کشور و حتی در کشورهای منطقه در برابر فتنه‌انگیزی‌های مستکبرین عالم و عوامل دست نشانده آنان مانند گروه‌های تروریستی داعش، القاعده و... می‌جنگندند و از اعتقادات و باورهای دینی ما محافظت می‌کنند و خون خود را در این راه نثار می‌کنند که باید قدردان این مجاهدت‌ها باشیم.

شکریان

شکریان‌امیری گفت: مهم‌ترین رسالت امروز سپاه پاسداران، پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که غیور مردان این نهاد انقلابی در این امر موفق بوده و هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه