English

نماینده آستان قدس رضوی در مازندران؛

اولویت دفاتر نمایندگی آستان‌قدس رضوی درمازندران خدمت بی شائبه به محرمان است

محمداسماعیل امام‌زاده اظهار داشت:اولویت دفاتر نمایندگی آستان‌قدس رضوی درمازندران خدمت بی شائبه به محرمان است.

اولویت دفاتر نمایندگی آستان‌قدس رضوی درمازندران خدمت بی شائبه  به محرمان است

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده استان قدس رضوی در مازندران در همایش بزرگ خادمیاران شهرستان ساری با بیان اینکه فرصت جدید برای خادم‌ امام رضا (ع) شدن مردم کشورمان در پرتو اندیشه‌های الهی مقام معظم رهبری در حکم معظم‌له به تولیت آستان‌قدس رضوی به‌وجود آمد، که تحقق‌بخش آرزوی سال‌های سال مردم ایران است گفت: همه ما مسوول هستیم و باید خدمتگزاری به این مردم را یکی از توفیقات الهی بدانیم زیرا هرخدمتی در جهت رفع مشکلات وگره گشایی از این مردم انجام دهیم نزد خداوند متعال خدمتی بزرگ و بی نظیر است.

محمد اسماعیل امام‌زاده تاریخ تاسیس دفتر نمایندگی استان‌قدس رضوی در مازندران را شهریور سال 95 ذکر کرد و گفت: دفاتر نمایندگی آستان‌قدس رضوی در استان‌ها با هدف گسترش فرهنگ زیارت، که جان‌مایه فرهنگ رضوی است، آغاز بکار کرده و خدمت بی‌شائبه به محرومان با استفاده از ظرفیت خادمیاران شهرستانی را وجهه همت خویش قرار داده‌اند.

وی از آغاز به‌کار دفتر استان‌قدس در 17 شهرستان مازندران توسط رابطان آستان‌قدس خبر داد و یادآور شد: انشاءالله ظرف چند ماه آینده دفتر رابطان آستان‌قدس در پنج شهرستان دیگر استان نیز راه‌اندازی و فعال خواهد شد.

امام زاده با اشاره به فعالیت این دفاتر در حوزه امور محرومان، وقف و نذر، امور خادم‌یاری و فعالیت‌های فرهنگی، اظهار داشت: محور فعالیت را مساجد و محلات تشکیل می‌دهند که با افتتاح کانون خادم‌یاری مساجد در نقاط پرجمعیت شهر و روستا، خدمت به جامعه هدف آغاز می‌شود تا حلقه وصلی بین خیران و محرومان باشند.

وی‌ در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه راهبرد دشمن تشتت و تفرقه انداختن بین گروه‌ها، شخصیت‌ها و کشورهای اسلامی است، بیان کرد: تهدید باورهای مسلمانان با تشکیل امپراطوری خبری و رسانه‌ای، ایجاد حکومت‌های دست‌نشانده برای اهانت به مقدسات و تشکیل گروه‌های تکفیری از راهبردهای دیگر دشمن است.

امام زاده گفت: جهان اسلام امروز نیازمند لشکری فرهنگی برای فتح قلب‌ها، اندیشه‌ها، مبارزه با انحرافات و شبهات دینی است، داعش در جبهه نظامی شکست خورد اما باید مواظبت کرد که دشمنی که از در بیرون شده با ترفند و حیله از پنجره وارد نشود.

استان قدس رضوی

در ادامه سید عباس حسینی نژاد مسوول نمایندگی استان قدس رضوی شهرستان ساری با بیان این‌که همه نیروها در شهرستان‌ ساری با مشارکت عاشقانه خادمیاران حضرت تامین شده و هیچ هزینه‌ای را متوجه آستان‌قدس رضوی نمی‌کنند، افزود: آنچه که در نمایندگی‌ استان‌قدس رضوی ساری  موج می‌زند، عشق و دلدادگی به ولایت و حضرت رضا علیه‌السلام است که خادمیاران با افتخار نسبت به خادمی خود، به رفع محرومیت از خانواده‌های نیازمند و اعزام سفر اولی‌هایی که با 40 سال سن به‌دلیل عدم تمکن موفق به زیارت امام رئوف نشده‌اند، می‌پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی