English

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران ؛

مازندران قهرمان سیزدهمین دوره مسابقات رباتیک بین المللی آزاد ایران شد

اسفندیار نظری بیان داشت: تیم رباتیک مازندران قهرمان سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی آزاد ایران شد.

مازندران قهرمان سیزدهمین دوره مسابقات رباتیک بین المللی آزاد ایران شد

به گزارش خبرگزاری موج، معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: امسال یک تیم از استان مازندران راهی مسابقات بین المللی آزاد ایران شده بود و آن هم تیم فریدونکنار بود که پس از برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی به عنوان نماینده استان انتخاب و اعزام شد.

 نظری افزود : تیم رباتیک پژوهشسرای فریدونکنار که شامل پنج عضو است توانست در بخش رباط آتش نشان، ربات رهیاب و ربات های زیر دریایی و زیر سطحی رقیبان خود را کنار زده و جایگاه نخست را کسب کند.

وی گفت:سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2018 با رقابت 478 تیم از 12 کشور جهان از جمله ترکیه، آلمان، چین، آمریکا، هلند، فرانسه، انگلیس، پرو، هند، سنگاپور و کره در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و امروز پایان می یابد .

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران بیان داشت:این رقابت ها در 26 لیگ با شرکت 132 تیم دانشجوئی و 193 تیم دانش آموزی برگزار شد و دارای بخش های بخش شبیه سازی با پنج لیگ و 60 تیم و بخش کاربردی با چهار لیگ و 93 تیم بود.

رباتیک

نظری گفت:برترین تیم ها علاوه بر دریافت مجوز شرکت در مسابقات جهانی ربوکاپ امسال در مونترال کانادا (26 خرداد تا اول تیر) از مزایایی از جمله عضویت در بنیاد ملی نخبگان و حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی