English

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:

بیش از ۹درصد ترددهای جاده ای کشور در مازندران بوده است/استقبال مسافران از مناطق بوم گردی استان

علی نبیان با اشاره به افزایش شمار ترددهای جاده ای در سطح استان، گفت: بیش از ۹درصد مجموع ترددهای جاده ای کشور در یازدهم فروردین ماه در سطح مازندران انجام شده است.

بیش از ۹درصد ترددهای جاده ای کشور در مازندران بوده است/استقبال مسافران از مناطق بوم گردی استان

به گزارش خبرگزاری موج، جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران  با اعلام اینکه تعداد ورودی به استان نسبت به خروجی در حال کاهش است افزود: این نشان می‌دهد سفرهای نوروزی رو به کاهش است.

وی شمار ترددهای مازندران در  ۱۱ فروردین را  ۹.۱ درصد تردد جاده‌ای کشور  عنوان و ابراز امیدواری کرد: تلاش همکاران در ستاد اجرایی خدمات سفر  موجب تسهیل در امور گردشگران شود.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، با تاکید بر اینکه کمیته تنظیم بازار نظارت جامعی داشته باشد تا در روزهای پایانی نوروز شاهد سوء‌استفاده‌های احتمالی نباشیم، تاکید کرد: این نظارت‌ها باید به شکل کاملی باشد تا گردشگران احساس کمبود نکنند.

نبیان، با اشاره به فعالیت های کمپ های نوروزی هلال احمر و سلامت علوم پزشکی، گفت: از شروع طرح خدمات نوروزی ۵۴۰هزار نفر به کمپ جوانان هلال‌احمراستان و ۱۲ هزار نفر هم برای تست قند خون مراجعه کردند.

وی از ۱۳ هزار بازرسی توسط علوم پزشکی و ۶۶هزار مورد اورژانس عملیات در ایام نوروز خبر داد و گفت: با وجود افزایش شمار تردد و اقامت  مسافر در ایام نوروز  خوشبختانه گزارشی از کمبود آب آشامیدنی در روستاها نداشتیم.

 معاون استاندار مازندران، با اشاره به اینکه امسال گردشگران استقبال بی نظیری از مناطق بوم گردی استان داشتند، افزود:امسال نسبت به سال قبل با رشد  ۱۴ درصدی گردشگر در روستاها مواجه بودیم.

نبیان ادامه داد: از ۴ میلیون گردشگر روستایی بیش از ۲ میلیون نفرشب آنان در روستاها اقامت کردند.

وی با یادآوری اینکه روز گذشته یازدهم فروردین ماه ۹۸ هزار ورودی و خروجی با ۱۲۴ هزار خودرو در استان داشتیم،از محور بابل قائمشهر، قائمشهر ساری و ساری به قائمشهر به عنوان پرترددترین محورهای مازندران نام برد.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح خدمات سفر، یک میلیون و ۹۵۱ هزار ورودی و یک میلیون و ۶۵۰ هزار خودرو خروجی استان بود که در این بخش شاهد افزایش  ۲۷ درصدی نسبت به سال گذشته بودیم.

نبیان ترافیک در محورهای استان را روان اعلام کرد و افزود: تاکنون از نظر ترافیکی و امنیتی مشکلی در استان نداشتیم.

گردشگری نوروزی

وی همچنین از مصرف ۸۳ میلیون و ۹۳۸ هزار لیتر بنزین سوپر و معمولی در این ایام خبر داد و گفت: در ۱۱ فروردین با یک میلیون و ۷۶ هزار نفرشب اقامت، افزایش ۳۰ درصدی اقامت گردشگران در استان را شاهد هستیم.

علی نبیان ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی (۲۷ اسفند) تا ۱۱ فروردین، ۱۳ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۴۳۶ نفرشب اقامت در مازندران داشتیم که در این بخش ۳۲ درصد رشد داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه