English

۳۰ هزار مسافر و زائر به بقاع متبرکه گلوگاه مشرف شدند

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه از مشرف شدن قریب به ۳۰ هزار مسافر و گردشگر به بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد .

۳۰ هزار مسافر و زائر به بقاع متبرکه گلوگاه مشرف شدند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد حسین فاضلی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزا گان و بقاع متبرکه در ایام تعطیلات نوروزی گفت: این طرح همه ساله از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین در امامزادگان اجرا می شود

وی افزود: در این طرح به مسافرین عزیز و زائران و گردشگران مذهبی خدمات رسانی فرهنگی و قرآنی و رفاهی داده میشود

رییس اوقاف شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه حضور مبلغین در خیمه معرفت امامزاده قاسم (ع) روستای ریحان آباد و ولمازو و بقعه بی بی زینب (س) خورشیدکلا گلوگاه دارای تاثیر گذاری فراوانی بوده افزود: مشاوره خانواده، احکام شرعی ،مباحث اعتقادی و اخلاقی و معنوی برای همه مسافران و زائران و فضای "نقاشی بکش و جایزه بگیر" و "قرآن بخوان و جایزه بگیر"، ویژه کودکان و نوجوانان در این خیمه ها توسط مبلغ انجام می شود.

فاضلی ادامه داد: از ابتدای طرح تا روز ۱۰ فروردین تعداد ۱۲۰۰ مسافر و زائر در سوئیت و زائر سرای امامزاده قاسم (ع) اسکان و تعداد ۲۸۸۰۰ زائر در هشت مکان متبرکه شهر ستان گلوگاه حضور و این اماکن را زیارت نمودند و از فضای معنوی و نماز جماعت ، ررنامه های رفاهی و فرهنگی و ... استفاده نمودند.

امام زادگان

وی افزود: در روز ۱۳ فروردین امامزادگان شهرستان آماده میزبانی از تمام مسافران و مردم منطقه میباشند تا در این روز فضای معنوی برفضای روز طبیعت افزون تا سال پرمعنویت را آغاز نمایند و با تلاشی مجدد و با توسل به ائمه اطهار و زائری آن بزرگواران زندگی پر از سعادتمندی را در پیش بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه