English

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران؛

حمایت از کالای ایرانی زمینه امنیت شغلی و اشتغال را در جامعه بارور خواهد کرد

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری بیان داشت:حمایت از کالای ایرانی زمینه امنیت شغلی و اشتغال را در جامعه بارور خواهد کرد.

حمایت از کالای ایرانی زمینه امنیت شغلی و اشتغال را در جامعه بارور خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب  و فرمایشات معظم له در حرم مطهر رضوی در ابتدای سال، افزود: سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب در سال  92 بیانگر اهمیت این استراتژی در حوزه اقتصاد بود و امروز باید اصلی ترین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را در شعار سال مقام معظم رهبری دنبال کرد.

وی اظهار کرد: امروز ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی و حمایت از کالای ایرانی یک امر اجتناب‌ناپذیر است و اولین اقدام از سوی دستگاه‌های دولتی و اجرایی باید ترویج و فرهنگ‌سازی آن باشد و خود دستگاه‌های اجرایی و دولتی در کشور باید مروج این فرهنگ در کشور باشند و از تولیدات داخلی برای مصارف خود استفاده کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان ترویج و فرهنگ‌سازی شعار سال را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحرانی‌ترین شرایط ممکن در دوران دفاع مقدس و با باور به ما می‌توانیم در عرصه‌های مختلف نظامی و دفاعی خود را تجهیز کرد و امروز توانست خود را به عنوان یک قدرت در سطح منطقه و حتی جهان معرفی کند و این در سایه خودباوری و اعتماد به دانشمندان و جوانان این مرز و بوم محقق شد.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پیشرفت‌های کشور بعد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با اتکاء به جوانان و دانشمندان مومن و انقلابی خود در همه زمینه‌ها رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است که نمونه آن را  در صنعت هسته‌ای کشور می‌توان به وضوح دید و این ثمره مجاهدت‌ها و تلاش‌های دانشمندان و جوانانی چون شهید شهریاری، مصطفی احمدی‌روشن، رضایی‌نژاد و... بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی باید به عنوان یک گفتمان ملی در جامعه تبدیل شود، تصریح کرد: فرهنگ حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در کشور مطرح شود و کمپین نه به کالای خارجی از ضروریات امروز ایران اسلامی است.

کالای ایرانی

حجت الاسلام شکریان امیری استفاده از کالای ایرانی و حمایت از این رفتار در جامعه را امری ضروری دانست و گفت: حمایت از کالا و تولید ملی بسترساز رشد و توسعه اقتصادی در کشور خواهد بود و زمینه امنیت شغلی و اشتغال را در جامعه بارور خواهد کرد و می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در کشور را کاهش دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه