English

علیزاده در گفت و گو با موج؛

آمادگی روستاهای مازندران برای پذیرایی از مهمانان نوروزی / بازدید بیش از یک میلیون نفر از روستاهای مازندران

دبیر کمیته دهیاری های مازندران با اشاره به آمادگی روستاهای استان برای پذیرایی مهمانان نوروزی، از ورود بیش از یک میلیون نفر مسافر مقیم و غیر مقیم به روستاهای مازندران خبر داد.

آمادگی روستاهای مازندران برای پذیرایی از مهمانان نوروزی / بازدید بیش از یک میلیون نفر از روستاهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، روح الله علیزاده بعد از ظهر امروز در محل ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در گفت و گو با موج،  بابیان اینکه کمیته دهیاری ها و امور روستایی چند سالی است به صورت کمیته مجزا در ستاد اجرایی خدمات سفر فعالیت دارد، گفت: این کمیته قبل از نوروز با هماهنگی و همیاری دهیاری ها و بخشداری ها اقدامات برجسته ای در حوزه آماده سازی روستاهای استان برای ورود گردشگر انجام داده است.

وی افزود: ساماندهی زباله ها و نخاله های ساختمانی و رصد این موضوع مورد تاکید اداره کل امور  روستایی استان قرار گرفته است .

دبیر کمیته دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، گفت: از ۲۷اسفند ماه ۹۶تا سوم فروردین ماه ۹۷بیش از یک میلیون نفر به صورت اقامتی و غیر اقامتی از روستاهای مازندران دیدن کردند.

علیزاده، به موضوع شرایط مساعد آب و هوایی استان در طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: حجم مسافران ورودی به روستاهای استان زیاد بوده ضمن اینکه خوشبختانه تاکنون  مشکلی در حوزه خدمات دهی به مسافران گزارش نشده است.

 وی، در ادامه از ۳برابر شدن حجم زباله تولیدی در سطح روستاهای استان و در ایام نوروز خبر داد و افزود: خوشبختانه ساماندهی زباله ها با تدبیر قبلی صورت میگیرد و شکایتی در این بخش گزارش نشده است.

دبیر کمیته دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، با بیان اینکه سه و ۲۰۰روستا در استان داریم گفت: ۲هزار و ۲۰۰دهیاری فعال در ایام نوروز به مسافران و گردشگران خدمات دهی می کنند.

گردشگری روستایی

علیزاده، در بخش دیگری روستاهای هدف گردشگری استان را ۱۷مورد عنوان کرد و از ارتقاء آن به ۳۱روستا خبر داد.

وی،افزود: تاکنون ۷۲مکان بوم گردی استان مجوز  دریافت کردند ضمن اینکه ۳۲مکان دیگر نیز در حال اخذ مجوز هستند و در این حوزه رشد ۱۰۰درصدی وجود داشت.

دبیر کمیته دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، از اخذ مجوز برای اجرایی شدن تور مسافرتی با هدف ورود گردشگران خارجی به مازندران خبر داد و گفت: استقبال گردشگران خارجی برای ورود به استان زیاد است و به زودی در قالب تور مسافرتی محقق می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه