English

عضو هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران ؛

باید در زمینه تولیدات داخلی همدل باشیم/قاچاق و واردات بی‌رویه از موانع حمایت از کالای داخلی است

علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه باید در زمینه تولیدات داخلی همدل باشیم، گفت:قاچاق و واردات بی‌رویه از موانع حمایت از کالای داخلی است.

باید در زمینه تولیدات داخلی همدل باشیم/قاچاق و واردات بی‌رویه از موانع حمایت از کالای داخلی است

به گزارش خبرگزاری موج، عضو هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران با اشاره به نامگذاری سال 97 با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: جهت‌گیری شعار امسال مجددا با محور اقتصاد و تولیدات داخلی بود و همانطورکه در پیام مقام معظم رهبری اشاره شد علی‌رغم اهمیت سایر حوزه‌ها از جمله فرهنگ با توجه به شرایط فعلی، مساله اقتصاد از اولویت برخوردار است.

بابایی کارنامی ادامه داد: براساس ارزیابی رهبر معظم انقلاب آنچه گره از مشکلات کشور باز می‌کند حمایت از کالای ایرانی است و اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم این نامگذاری ادامه شعار سال قبل مبنی بر «تولید و اشتغال» است.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال 97 را مقابله با واردات کالای قاچاق دانست و گفت: با توجه به وجود امکانات قوی از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی می‌توان با همکاری قوه مقننه و مجریه دست به دست هم داده از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری کرد.

این مسوول ادامه داد: قطعا ورود کالای قاچاق چون از قیمت پایین‌تری برخوردار است باعث خواهد شد تا خریداران به سمت خرید این کالاها سوق پیدا کنند.

بابایی کارنامی ادامه داد: ارتقاء کیفیت محصولات داخلی است که نمود آن را به خوبی در صنایع خودروسازی به وضوح می‌توان مشاهده کرد، چرا که متاسفانه هنوز خودروهای تولیدی در داخل کشور با استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارند.

کالای ایرانی

وی یکی از مهمترین چالش‌های کشور را یک چالش ذهنی درباره حل نشدن مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: یک چالش ذهنی با این تصور که نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد وجود دارد و دشمن نیز همین تفکر را القا می‌کند که ما باید مطمئن باشیم می‌توانیم با ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مشکلات را برطرف کنیم.

بابایی کارنامی اظهار داشت: برای تحقق شعار سال 97 و حمایت از کالای ایرانی باید دولت و مردم همه در کنار هم باشند و یکدیگر را حمایت کنند تا روز به روز کشور به سمت توسعه اقتصادی حرکت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه