English

در نخستین روز از آغاز کار ستاد اجرایی تسهیلات سفر:

یک‌هزار و ۸۱۰ گردشگر از روستاهای مازندران بازدید کردند/۶هزار و ۲۰۰نفر در روستاهای استان مقیم شدند

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از بازدید یک‌هزار و ۸۱۰ گردشگر از روستاهای استان در نخستین روز از آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی خبر داد.

یک‌هزار و ۸۱۰ گردشگر از روستاهای مازندران بازدید کردند/6هزار و 200نفر در روستاهای استان مقیم شدند

به گزارش خبرنگار موج، بهروز کشاورز شامگاه 28اسفندماه در ستاد اجرایی تسهیلات سفر مازندران ودر جمع خبرنگاران، با بیان یک‌هزار و ۸۱۰ گردشگر از روستاهای مازندران بازدید کردند، گفت: تعداد گشت های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس ( پیاده ، موتوری و خودرویی) نیز در این روز یک هزار و  229 مورد بوده است.

وی افزود: در این کمیته اجرای طرح ترافیکی روان سازی 51مورد  و گشت کنترل نظارتی استان ها و شهرستان ها یک هزار و 229 مورد بوه است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ، با بیان اینکه شمار ماشین آلات مستقر در گردنه ها و محورهای استان 220دستگاه است، افزود: در این حوزه به 93نفر از مسافران خدمات دهی شده است ضمن اینکه روز گذشته، تعداد  گردشگران و بازدیدکنندگان در روستاها یک هزار و 810نفر اعلام شده است.

کشاورز، در ادامه شمار گردشگران مقیم روستاها را در این روز 6هزار و 200نفر اعلام کرد و گفت: در روز گذشته (یکشنبه 27اسفندماه) مجموع سرویس جابه جا شده برون و درون استانی 13هزار و 441 دستگاه بوده است.

وی، در ادامه میزان سواری و کرایه ای ورودی سواری به استان از مبادی پنجگانه ی استان را هزار و 111دستگاه اعلام کرد و افزود: میزان خروجی سواری از استان از مبادی یاد شده 926دستگاه بوده  که این رقم برای اتوبوس های ورودی 192دستگاه و اتوبوس های خروجی 229 دستگاه گزارش شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، شمار مسافرین جابه جا شده قطار را در روز گذشته 27اسفندماه 14نفر و تعداد رام ورودی و خروجی قطار را هزار و 523رام اعلام کرد و گفت: تعداد خودروهای وارد شده به  پارک های جنگلی استان نیز در این روز 61هزار و 235دستگاه بوده است.

کشاورز، اضافه کرد: شمار چادر برپا شده در پارک ها، حاشیه بلوارها، خیابانها و ...202هزار و 728تخته و تعداد بروشور های توزیع شده بین مسافرین نیز 722هزار و 300نسخه بوده است.

772تن مواد غذایی فاسد کشف شده معدوم شد

رییس دبیرخانه ستاد اجرایی تسهیلات سفر مازندران  تعداد بازید از مراکز اقامتی موقت شهرداری ها را 108مورد عنوان کرد و افزود: در روز گذشته یک هزار و 411مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته ضمن اینکه 772تن مواد غذایی فاسد کشف شده  نیز در این روز معدوم شد.

کشاورز، شمار مأموریت‌های انجام‌شده‌ی هلال احمر استان را ۱۵ مورد اعلام کرد  و گفت: پنج مورد آن امدادرسانی به تصادفات بوده که 62نفر مصدوم نیز توسط هلال احمر امداد  رسانی شدند.

وی در بخش دیگری شمار تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس را در 27اسفندماه 3نفر اعلام کرد و گفت: تعداد ماموریت های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس 115 433نفر بوده است.

گردشگری روستایی

کشاورز، در ادامه  از صدور اخطاریه بهداشتی در حوزه صنوف برای 38نفر خبر داد و افزود: در این روز 10 مکان بهداشتی  در سطح استان تعطیل شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، با بیان اینکه در 27 اسفندماه، ۹۵ تن پرتقال، ۱۵۵ تن سیب، ۱۰ هزار و ۸۲۰ تن گوشت قرمز، ۲۴ هزار و ۹۵۰ تن گوشت سفید توزیع شده است، افزود: تعداد بازرس فعال روزانه در این روز 78مورد گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه