English

جانشین دبیر ستاد تسهیلات سفرمازندران:

اتاق عملیات در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر، شکل گرفته است/ بیش از۱۵۰مرکز اطلاع رسانی در مازندران مستقر هستند

مهران حسنی با اشاره به وجود بیش از 1500مرکز رزرواسیون در سطح استان گفت: اتاق عملیات در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفراستان، جهت تسریع و تسهیل امور و ارائه خدمات با کیفیت شکل گرفته است.

اتاق عملیات در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر، شکل گرفته است/ بیش از150مرکز اطلاع رسانی در مازندران مستقر هستند

به گزارش خبرنگار موج، جانشین دبیر ستاد تسهیلات سفرمازندران در مراسم افتتاح ستاد اجرایی تسهیلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران، از صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت فرا بخشی یاد کرد و گفت: در اجرای برنامه های این صنعت نیازمند هماهنگی بین بخشی هستیم.

وی افزود: در حوزه گردشگری باید حلقه زنجیر خدمات کامل شود که این حلقه زنجیر خدمات، همان فعالیت هایی است که توسط دستگاه ها این حوزه صورت می گیرد.

جانشین دبیر ستاد اجرایی تسهیلات سفر مازندران، با بیان اینکه جلب رضایت خاطر مسافر نیازمند ارائه خدمات متنوع است، افزود: نماد بارز این خدمات ، ستاد اجرایی تسهیلات سفر است که وظیفه سیاست گذاری، هماهنگی و برنامه ریزی  بین دستگاه ها و بخش خصوصی را برعهده دارد.

حسنی،  با بیان اینکه دبیر خانه ستاد اجرایی تسهیلات سفر در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مستقر است ، افزود: احکام فعالیت های ستاد اجرایی نوروز 97 از دی ماه از سوی استاندار به عنوان رییس ستاد به کمیته های 12گانه و فرمانداری ها ابلاغ شده و از همان زمان این فعالیت ها کلید خورد.

وی، اضافه کرد: در جلسه ای که با حضور روسای کمیته های 12گانه و فرمانداران شهرستان های 22گانه و به ریاست استاندار برگزار شد ضمن اعلام آمادگی همه دستگاه های مرتبط با کمیته ها  بر لزوم عملیاتی شدن شرح وظایف همه کمیته ها بر اساس سیاست ها  و برنامه ریزی ها، تاکید شد.

جانشین دبیر ستاد تسهیلات سفرمازندران، با اشاره به استقرار کمیته های 12 گانه ستاد در محل سالن جلسات اداره کل گردشگری مازندران، گفت: کمیته های  اسکان، رفاه و تبلیغات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک، امور دهیاری‌ها، امور شهرداری‌ها، خدمات حمل و نقل، امداد و نجات، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، فرهنگی، نظارت و تنظیم بازار، بودجه و آمار و اطلاع‌رسانی از 27اسفندماه لغایت 14فرودین سال 97 در محل دبیر خانه جهت تسریع و تسهیل امور در قالب اتاق عملیاتی که شکل رفته می کوشند تا خدمات در خور شان و منزلت ، به هموطنان ارائه کنند.

حسنی، در بخش دیگری، با بیان اینکه مرکز اطلاع رسانی و رزرواسیون در سطح استان پراکنده است، افزود: بیش از 150مرکز وظیفه اطلاع رسانی را برعهده دارد ضمن اینکه اقدامات تبلیغاتی که اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تدارک دیده برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد.

گردشگری

وی، افزود: دستگاه ها بر اساس شرح وظایف اقدام به اطلاع رسانی می کنند ، البته اقدامات خوبی از سوی شهرداری ها جهت معرفی ظرفیت های هر شهر به مسافران صورت گرفته ضمن اینکه در پایگاه های هلال احمر، نیروی انتظامی، نمایشگاه های صنایع دستی در شهرستان های 22گانه  بخشی هایی از اطلاع رسانی و معرفی استان را انجام می دهند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، درباره نحوه نظارت بر حسن اجرای عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ها و استان ، گفت: مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی بر عملکرد استانداری، کار نظارت در این بخش را بر اساس شاخص ها بر عهده دارند.

وی، درباره تامین ناوگان حمل و نقل شهری در شهرستان ها، گفت: دفتر امور شهری و شهرداری ها در ایام نوروز با سازمان تاکسیرانی هماهنگی های لازم را به عمل آورد تا با ظرفیت مشخص شده اقدام به ارائه خدمات کنند.

مهران حسنی افزود: در بحث تامین نقدینگی عابر بانک ها و خودپردازها ی سطح شهرهای استان، نمایندگان همه  بانک های عضو ستاد، قول مساعد دادند که مشکلی در این حوزه برای مشتریان وجود نداشته باشد ضمن اینکه مسافران ، گردشگران و کلیه شهروندان استان می توانند مشکلات و مطالبات بخش های یاد شده را از طریق شماره تماس 01133356323(دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر مازندران) پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه