English

فرماندار سیمرغ؛

اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش وابستگی ها است/اهداف دشمن لطمه زدن به تولیدات داخلی است

مجتبی حبیب نژاد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش وابستگی ها است، گفت:اهداف دشمن لطمه زدن به تولیدات داخلی است.

اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش وابستگی ها است/اهداف دشمن لطمه زدن به تولیدات داخلی است

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار سیمرغ با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نشانه عظمت و قدرت ایران اسلامی در مقابل توطئه ها و تحریم های ظالمانه دشمنان است گفت : نشستهای مختلف در بحث جنگ نرم، امام، انقلاب و رهبری و دیدار با خانواده معظم شهدا بخشی از برنامه های فرهنگی شهرستان بود.

وی گفت:  معرفی و تجلیل از مفاخر علمی و مذهبی، برگزاری مراسمات مذهبی، نشست شعر شاعران بومی و محلی و نصب تندیس شهدا بخشی دیگر ی از برنامه های فرهنگی مسوولان شهرستانی بود که در این شهرستان انجام شد .

فرماندار سیمرغ گفت: آنچه بیش ازپیش در بیانات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است بحث اقتصاد مقاومتی است ایشان معتقد هستند که یکی از راههای عبور از مقطع حساس و سرنوشت ساز کشور جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش وابستگی ها و تأکید بر مزیتهای تولیدات داخلی و تلاش مضاعف برای خوداتکایی دارد زیرا یکی از اهداف دشمن متمرکز شدن بر روی اقتصاد است تا به رشد ملی و تولیدات داخلی لطمه بزند.

اقتصاد مقاومتی

مجتبی حبیب نژادگفت : در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است ما میتوانیم تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم زیرا این امر باعث خودباوری در آحاد جامعه به ویژه مسوولین خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه