English

آیت الله سید رحیم توکل؛

فرهنگ شهادت است که ایثار را به اوج می‌رساند

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اظهار داشت:فرهنگ شهادت است که ایثار را به اوج می‌رساند

فرهنگ شهادت است که ایثار را به اوج می‌رساند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید رحیم توکل به مناسبت روز شهید بیان داشت:فرهنگ شهادت است که ایثار را به اوج می‌رساند و مجاهد فی سبیل‌الله را به قله ی تکامل و شهادت ارتقا می‌بخشد. شهید، پرورش‌یافته ی مکتب شهادت و عزت‌آفرین برای بشریت در رهانیدن انسان‌ها از یوغ بردگی هر آنچه غیرخدایی است و رساننده جامعه به آزادگی، عزت و کرامت فردی و اجتماعی است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت:آنچه که به انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران ویژگی ممتاز می‌دهد، فرهنگ ایثار و شهادت و نمادهای پرشمار این فرهنگ، که شهدا می‌باشند، است.

وی بیان داشت:جوانان برومند و بصیری که توانستند با خون پاک خود همه ی معادلات شیطان بزرگ و اذنابش را برهم زده و همه ی توطئه‌ها را نقش بر آب کنند و اهداف و شعارهای اصیل انقلاب را علی‌رغم تلاش دشمنان در کم‌فروغ کردن و ناکارآمد جلوه دادن این شعارها بی‌اثر سازند.

آیت الله توکل گفت:درود بر ملت بزرگ ایران به ویژه پدران و مادران و همسران و فرزندان شهدا، که با ادامه ی راه شهدا، به رسالت زینبی خود عمل کرده و اهداف و آرمان‌های شهدا را صیانت می‌کنند.

ایت الله توکل

این مسوول گفت:شرط حفظ کشور و انقلاب اسلامی به پاسداشت فرهنگ شهادت و تجلیل و تکریم از پهلوانان واقعی این مسیر، که شهدای گرانقدر می‌باشند، است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود:برای ملت بزرگ ایران و خانواده ی مکرم شهدا سلامت و سعادت در پیمایش مسیر شهدا تا نیل به اهداف مقدس‌شان را از خداوند رحمان رحیم مسالت می‌دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه