English

مردم از خرید گوشت چرخ‌کرده آماده خودداری کنند

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به اینکه هنگام خرید گوشت قرمز به برچسب بهداشتی باید توجه شود، گفت: مردم از خرید گوشت چرخ‌ کرده آماده خودداری کنند.

مردم از خرید گوشت چرخ‌کرده آماده خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حسین رضوانی با اعلام اینکه افراد از خرید گوشت چرخ‌کرده آماده خودداری کنند، تصریح کرد: همچنین طی ایام برخی افراد از مواد غیرمجاز از جمله رنگ زعفران استفاده می‌کنند که لازم است افراد از خرید مرغ زعفرانی پرهیز کنند.

رضوانی عنوان کرد: طی ایام نوروز مسافران بسیاری وارد مازندران می‌شوند که طی این ایام معمولاً مصرف گوشت قرمز و مرغ افزایش می‌یابد و هنگام خرید گوشت قرمز به برچسب بهداشتی باید توجه کنند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران ادامه داد: افراد توجه کنند هنگام خرید مرغ که سالم، کامل و قطعه نشده، دارای قوام کامل و داخل شکم آن فاقد جگر، سنگدان با روده باشد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین موضوع برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی لازم است ه کودکان آموزش دهیم که به ماهی قرمز دست نزنند و در صورت انجام این کار حتماً دست‌های خود را بشویند.

گوشت قرمز

مدیرکل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: مشاهده شده که برخی افراد هنگام خرید ماهی  حلزون  تزئینی و یا لاک‌پشت‌های قرمز را خریداری می‌کنند که توصیه ما این بوده از این کار خودداری کرده و درصورت خرید از دست زدن به آن پرهیز کنند، چرا که موجب بیماری‌های گوارشی و پوستی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه