English

استاندار مازندران:

مدیران ادارات نسبت به مشکلات مردم مسوول باشند/استفاده نکردن از جوانان و بانوان در مدیریت ظلم است

محمد اسلامی با بیان اینکه مدیران ادارات نسبت به مشکلات مردم مسوول باشند، گفت: استفاده نکردن از جوانان و بانوان در مدیریت ظلم است.

مدیران ادارات نسبت به مشکلات مردم مسوول باشند/استفاده نکردن از جوانان و بانوان در مدیریت ظلم است

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران بیان داشت: اگر از جوانان و بانوان در مدیریت استفاده نکنیم ظلم است و باید سهم بانوان در مدیریت استان افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه بیکاری معضل اساسی برای جامعه و خانواده‌ها شده است، گفت: با برنامه و ممارست دقیق می‌توان به مشکل بیکاری جوانان کمک کرد و اگر در صدور مجوزها سرعت صورت گیرد و فعالیت‌ها سریع‌تر آغاز شود می‌توان شاهد جذب جوانان در واحدهیی که سرمایه‌گذاری می‌کنند باشیم.

3 هزار و ۷۰۰ نفر در سامانه کارا ثبت‌نام کردند

اسلامی با بیان اینکه هیچ دستگاهی نیست که بحث بیکاری به آنها مربوط نشود، افزود: 3 هزار و ۷۰۰ نفر در سامانه کارا ثبت‌نام کردند که نصف آنها درخواست در حوزه دامداری داشتند و این درحالی است که سازمان مربوطه در را بر روی این امر می بندد و گفته می‌شود تقاضا برای احداث پتروشیمی وجود دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه «روستا کالا سامانه‌ای» است که اخیرا راه‌اندازی شد، گفت: دستگاه‌ها در این سامانه نسبت به  بازاریابی، فروش و سایر خدمات فعالیت داشت.

باید پروژه‌های نیمه‌تمام در استان تعیین تکلیف شوند

وی باید اشاره به اینکه باید پروژه‌های نیمه‌تمام در استان تعیین تکلیف شوند،گفت: سال آینده برای دستگاه‌های اجرایی سالی با عنوان تعیین تکلیف پروژه‌های ناتمام باشد و پروژه‌هایی که دارای ردیف بودجه پایدار است باید مطالبه شود تا به ثمر برسد.

اسلامی استاندار

محمد اسلامی با بیان اینکه مردمی‌سازی اقتصاد و نقش دادن به مردم در امور باید توجه شود و کاهش تصدی‌گری با استفاده از فناوری اطلاعات که سبب کاهش بروکراسی می‌شود را در دستور کار قرار دهیم، اضافه کرد: مازندران در بحث فناوری ارتباطات و اطلاعات رتبه نخست را در استان دارد اما از دیتاهای این بخش به نحو مطلوب استفاده نمی‌شود و این امر نیازمند جمع‌آوری بانک اطلاعاتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه