English

مدیرکل اوقاف مازندران ؛

مازندران داری ۱۳ هزار و ۹۸۴ موقوفه است

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی اظهار داشت: مازندران داری 13 هزار و 984 موقوفه است.

مازندران داری 13 هزار و 984 موقوفه است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان داشت: استان داری 13 هزار و 984 موقوفه بوده که هر موقوفه می‌تواند یک یا چند نیت با موضوعات مختلف داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی، حوزه‌های علمیه و فعالیت‌های فرهنگی نیازمند حمایت واقفان است، یادآور شد: امیدواریم با کمک مبلغان بتوان مشکلات این عرصه‌ها را برطرف ساخت.

حیدری با تأکید بر ضرورت نیاز به افزایش موقوفات منفعتی و هدایت نیت واقفان به سمت این موقوفه‌ها اظهار داشت: این موقوفه‌ها درآمدزا بوده و با استفاده از درآمد موقوفات می‌توان برای برطرف شدن مشکلات اجتماعی و فرهنگی اقدام کرد.

کمیته اوقاف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از وجود 10 هزار و 5 فقره نیت با موضوعات مذهبی در مازندران خبر داد و افزود: 2 هزار و 125 نیت با موضوعات خیریه، 5 هزارو 433 نیت با موضع اجتماعی، 132 نیت با موضوع عتبات عالیات ، 298 نیت با موضوع مدارس علوم دینی و 10 هزار و 222 نیت در حوزه مساجد و 479 تنیت با موضوع امامزادگان و بقاع متبرکه در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه ثبت است.

حجت الاسلام حیدری بیان کرد: در سایه حمایت خیران و واقفان می‌توان کارهای پسندیده‌ای برای تقویت فرهنگ و اخلاق جامعه و با رفع نیازهای لازم برای انجام فعالیت‌های فرهنگی کارهای مؤثری انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه