English

نماینده ولی فقیه در مازندران؛

سلاح‌های ما جنبه دفاعی و بازدارندگی دارد/نگرانی شالیکاران مازندرانی از عدم فروش برنج

آیت‌الله نورالله طبرسی با اشاره به نگرانی شالیکاران از عدم فروش رفتن برنج، گفت: کشاورزان می‌گویند که هنوز شالی امسال را نفروختیم، چه ترغیبی وجود دارد که برای سال زراعی جدید نیز شالی بکاریم.

سلاح‌های ما جنبه دفاعی و بازدارندگی دارد/نگرانی شالیکاران مازندرانی از عدم فروش برنج

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نمازجمعه ساری با بیان اینکه وضعیتی که در غرب نسبت به زنان می‌بینیم، آزادی نیست و اسارت است، افزود: اکنون در جامعه غربی هیچ اطمینانی وجود ندارد و زنان مورد اذیت و آزار فراوانی قرار می‌گیرند، از تبلیغات و استفاده‌های جنسی تا کشتار آنها.

امام جمعه ساری گفت: اکنون در ایران نیز چنین چیزهایی در حال باب شدن است، البته ما روحانیون اگر فریاد می‌زنیم و انتقاد می‌کنیم، به ما می‌گویند شما قدیمی هستید اما واقع امر این است که ما مسائل را می‌دانیم و باید تذکر بدهیم.

طبرسی با اشاره به اهمیت بنیان خانواده در اسلام، اظهار کرد: امروز با زهرای اطهر(س) پیمان ببندیم، هم پدر و مادر و هم زن و مرد خوبی برای خانواده باشیم، این طلاق‌ها چه خبر است؟ چرا اینطور شدیم؟ اینکه تمدن نیست، غربی‌ها خودشان از این وضعیت خسته شده اند اما می‌خواهند فرهنگ کثیف خود را بر ما تحمیل کنند.

طبرسی

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران بیان کرد:  او دلال ترامپ بود که  آمد، فرانسه همان کشوری است که در زمان جنگ تحمیلی سلاح‌های فوق مدرن را به صدام داد و قصد براندازی ایران را داشت و امروز می‌خواهد وساطت کند.

این مسوول بیان کرد:برای دفاع از خودمان در این دنیای گرگ و وحشی باید مسلح باشیم، شما اگر راست می‌گویید وحشیگری و کودک‌کشی در یمن را تمام کنید، جمع شدید تا به ایران زور بگویید که این خواب خیال شما است.

آیت الله طبرسی تصریح کرد:سلاح‌های ما جنبه دفاعی و بازدارندگی دارد، اگر قرار بود موشک‌ها محدود شود؛ باید اول از شما (فرانسه و هم پیمانانش) شروع شود و این منطق نیست که آنها موشک و سلاح‌های بازدارنده داشته باشند و ما نداشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه