English

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران از محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی درباره وضعیت محورهای مازندران در اواخر هفته جاری اظهار کرد: در حال حاضر محورهای مواصلاتی مازندران تمام ابری و در محورهای کناره شاهد بارش‌های پراکنده باران هستیم.

وی با اشاره به اینکه شاهد بارش خفیف برف در محور کندوان بودیم، اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت جوی این محور ابری بوده ولی با توجه به پیش‌بینی بارش برف بعدازظهر امروز لازم است خودروهای رانندگان مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشد و رانندگان نسبت به بررسی سلامت فنی و سیستم گرمایشی خودرو در محورهای استان تردد کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه احتمال لغزندگی سطح محورهای استان با توجه به بارش‌ها وجود دارد، تصریح کرد: توصیه ما به رانندگان این بوده با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز در محورهای مازندران تردد کنند.

هاشمی به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 16 و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه 17 و جمعه 18 اسفند ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد انواع تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع اعلام شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی

هاشمی یادآور شد: تردد انواع تریلی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 18 اسفند ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اعلام اینکه کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود، تصریح کرد: در صورت حجم زیاد ترافیکی در محور کیاسر محدودیت یک‌طرفه شدن این محور به‌صورت مقطعی اعمال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه