English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران؛

ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در روستا ها با حفظ بافت روستایی می باشد

کامران اصغری اظهار داشت: ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در روستا ها با حفظ بافت روستایی می باشد.

ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در روستا ها با حفظ بافت روستایی می باشد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به حمایت های دولت در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در روستاها گفت: با اجرای طرح توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و استفاده از منابع صندوق توسعه ملی ، به طور حتم شاهد توسعه پایدار در روستاهای مازندران خواهیم بود.

اصغری بیان داشت: به هیچ عنوان هدفمان پاشش پول در جامعه نیست بلکه کیفیت بالای کار و در نهایت ایجاد اشتغال واقعی ملاک کار می باشد که به صورت شبانه روزی در حال پیگیری آن هستیم.

وی با بیان اینکه دولت به اشتغالزایی روستایی از اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان سهم مازندران در طرح توسعه و ایجاد اشتغال روستایی مازندران خبر داد و اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار از سوی دولت در حوزه اشتغال با تاکید بر اشتغال روستایی اتفاق افتاده است.

کامران اصغری افزود: به دلیل نو بودن طرح ممکن است با مشکلاتی نیز مواجه شویم اما در جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی تلاش برای تحقق این طرح امری لازم و ضروری است.

کامران اصغری

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران به ثبت نام شمار زیادی از مردم استان در سامانه "کارا" خبر داد و گفت: این تسهیلات به طرح هایی واگذار می شود که ضمانت اجرایی داشته و اشتغال ایجاد کند.

کامران اصغری هدف دولت از اجرای این طرح را ایجاد اشتغال در روستا ها با حفظ بافت روستایی عنوان کرد و افزود: به همین دلیل بودجه خوبی را به استان مازندران اختصاص داده است که طیف وسیعی از فعالیت های تولید در بخش روستا ها را در بر می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی