English

سرپرست انجمن جودوی کارگری مازندران:

جودوکاران کارگر مازندرانی بدون هیچ کمک مالی اداره کل کار کسب مقام کردند

حسین گلشاهی اظهار داشت: جودوکاران کارگر مازندرانی بدون هیچ کمک مالی اداره کل کار کسب مقام کردند و به مسابقات جهانی فرانسه راه یافتند.

جودوکاران کارگر مازندرانی بدون هیچ کمک مالی اداره کل کار کسب مقام کردند

به گزارش خبرگزاری موج، سرپرست انجمن جودوی کارگری استان مازندران گفت: مازندران رتبه سوم تیمی مسابقات جودوی کارگری در مشهد را به‌دست آورد و به مسابقات جهانی فرانسه راه پیدا کرد.

حسین گلشاهی بیان داشت: تیم مازندران این مقام را بدون هیچ‌گونه حمایتی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به‌دست آورد.

سرپرست انجمن جودوی کارگری استان مازندران با بیان اینکه انتظار انجمن جودوی کارگری مازندران از اداره کار حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران کارگر استان است، بیان کرد: جودوکاران کارگر مازندران بدون هیچ کمک مالی از طرف اداره کار به این مقام دست یافتند و انتظار می‌رود تا سرمایه‌گذاری و پشتیبانی در این زمینه برای حفظ  روحیه ورزشکاران و تداوم این افتخارات صورت گیرد.  

جودو

گلشاهی تاکید کرد: جودوکاران کارگری مازندرانی دارای مقام‌های کشوری و بین‌المللی هستند، حمایت و پشتیبانی از این ورزشکاران برای رشد تیم و دست‌یابی به مقام‌های بیشتر در سطوح جهانی از طرف مدیران و مسؤولان لازم و ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه