English

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران:

مشکلی در میزان عرضه میوه‌ در بازار مازندران وجود ندارد

امیرحسین فخرآوران با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین میوه برای ایام نوروز در دستور کار ما قرار دارد، خاطرنشان کرد: مشکلی نیز در میزان عرضه میوه‌ها در بازار وجود ندارد.

مشکلی در میزان عرضه میوه‌ در بازار مازندران وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران درباره قیمت میوه و تره‌بار در بازار، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام نوروز در راه است و کم کم به روزهای پایانی سال 96 نزدیک می‌شویم میوه از قیمت خوبی در بازار برخوردار است.

وی با اشاره به افزایش قیمت موز به‌دلیل نوسانات قیمت ارز، اضافه کرد: امروز موز با قیمت 6 هزار و 800، سیب سفید و قرمز 2 هزار و 200 تا 2 هزار و 500، خیار، گوجه، کدو و سیب‌زمینی هزار و 200، کیوی 2 هزار و 200،  پیاز یک‌هزار و 700، هویج، کاهو، فلفل دلمه و شلغم یک‌هزار، پرتقال تامسون هزار و 200 تا هزار و 300، لیمو شیرین 4 هزار، لیمو ترش 13 هزار و توت‌فرنگی 10 هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران در حال عرضه است.

میوه

امیرحسین فخرآوران با اشاره به اینکه فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند، گفت: در مواردی مشاهده می‌شود که فروشندگان سود بیشتر دریافت می‌کنند که تخلف محسوب شده و با این موضوع به‌صورت جدی برخورد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه