English

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران؛

۱۰ درصد کل تردد کشور در مازندران است

احمدآفرین محمدزاده با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد حمل و نقل در کشور جاده‌ای است، گفت: 10 درصد کل تردد کشور در مازندران است.

 10 درصد کل تردد کشور در مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: 10 درصد کل تردد کشور در مازندران است، لذا باید تمام عناصر خدمات جاده را به کار بگیریم تا مشکلی پیش نیاید به ویژه اینکه به نظر می‌رسد بهار 97 همراه با سرما و بارش باران و برف باشد.

وی با بیان اینکه 34 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در مازندران داریم، افزود: علاوه بر آن 12 مورد در حال ساخت و 70 پرونده را در حال بررسی داریم با توضیح اینکه این مجتمع‌ها برای جلوگیری از عناصر منفرد در حاشیه راه‌ها است که رمپ ورود و خروج استاندارد دارند و کار آنها نیز مورد نظارت است.

ترافیک جاده هراز

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران اظهار کرد: شهرداری‌ها باید جای اصولی و علمی را برای زباله‌ها و نخاله‌ها در نظر گیرند، به نظر می‌رسد راحت‌ترین راه برای خلاص شدن از زباله‌ها و نخاله‌ها حاشیه جاده‌ها است! لذا باید اقداماتی در این زمینه داشته باشیم تا منظره جالبی از حریم جاده‌ها در ایام نوروز بر جای بماند.

احمد آفرین محمدزاده بیان کرد: افزایش نرخ حمل و نقل جاده‌ای در بخش عمومی را در پایان سال جاری و نوروز 97 نداریم، در بخش ریلی و هوایی نرخ‌های خاص خود را دارند اما در این بخش با هدف حمایت از قشر آسیب پذیر و ترغیب برای استفاده از حمل و نقل عمومی افزایش قیمت را نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی