English

فرمانده انتظامی مازندران:

عمده جرایم در مازندران اقتصادی است

سردار سیدمحمود میرفیضی بیان کرد: عمده جرایم در استان جرایم اقتصادی بوده که در گذشته یک متهم و یک شاکی داشتیم اما اکنون یک متهم و هزار شاکی داریم.

عمده جرایم در مازندران اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه باید مدیریت‌ها را افزایش و باهمگرایی امر به معروف و نهی از منکر را تقویت تا شاهد کاهش جرائم باشیم، گفت: عمده جرایم در استان جرایم اقتصادی بوده که در گذشته یک متهم و یک شاکی داشتیم اما اکنون یک متهم و هزار شاکی داریم.

میرفیضی بیان کرد: در حوزه سیاسی نشر اخبار کاذب، تخریب سیاسی، فتنه، سیاه نمایی، نافرمانی مدنی و در زمینه اقتصادی پول‌شویی، رواج اسناد مجهول شرکت‌های هرمی و هک اطلاعات اقتصادی و مالی نیز است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در زمینه امنیتی هک و دسترسی به اطلاعات خصوصی تبادل داده شده، آموزش‌های تروریستی و خرابکارانه در اینترنت، پایش اطلاعات میان کاربران، ساماندهی اغتشاشات و فعالیت‌های گروه‌های ضد امنیتی وجود دارد.

بحث فضای مجازی دو فرصت و یک تهدید است

وی بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بحث فضای مجازی دو فرصت و یک تهدید است. جهانی بودن دسترسی به اطلاعات و کاهش هزینه اقتصادی فرصت است که اگربه درستی استفاده نشود به تهدید تبدیل می‌شود.

میرفیضی

میرفیضی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند چون سیاست‌هایی که رهبری ابلاغ کردند، همکاری و هماهنگی و نهادهای مردمی را می‌طلبد و آموزش مسوولان، مدیران و کارکنان در دستور کار است زیرا سواد مجازی مسوولان، کارکنان و خانواده ها ضعیف است.

سردار میرفیضی با تاکید بر افزایش مهارت و استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته جهت تنگ کردن عرصه برای مجرمین فضای مجازی، گفت: بایداشراف اطلاعات بر روی شبکه‌های اجتماعی را با برگزاری کلاس، همایش و جلسات افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی