English

محقق و پژوهشگر علم استراتژیک:

صهیونیست‌ها ۱۵۰ مرکز شیعه در دنیا تاسیس کردند

حسن شوب‌چاری بیان داشت: صهیونیست‌ها ۱۵۰ مرکز شیعه در دنیا تأسیس کردند که هدف آن ترویج تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی است.

صهیونیست‌ها ۱۵۰ مرکز شیعه در دنیا تاسیس کردند

به گزارش خبرگزاری موج، محقق و پژوهشگر علم استراتژیک در بابلسر با بیان اینکه ایران اسلامی برترین کشور از لحاظ "امنیت داخلی و خارجی" با توجه به‌قرار گیری در منطقه بحران‌خیز و حساس امنیتی است، اظهار کرد:صهیونیست‌ها ۱۵۰ مرکز شیعه در دنیا تأسیس کردند که هدف آن ترویج تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی است.

محقق و پژوهشگر علم استراتژیک با اشاره به اینکه این ۱۲ اندیشکده و مؤسسات تابع به اتاقی در ساختمان وزارت امور خارجه آمریکا بنام اتاق "۱۰۵۸" وصل هستند که این اتاق حلقه اتصال این مراکز با کاخ سفید است، تصریح کرد: "دیوید کیو" (از مأموران ارشد سازمان سیا و رابط با گروهک‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون داخلی) می‌گوید: مبارزه ما در ایران سیاسی نخواهد بود بلکه "کار فرهنگی" است و استراتژی جدید ما مبارزه "فرهنگی" است.

حجاب و فرهنگ دو ابزار مهم غرب برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران

وی تأکید کرد: "حجاب" و " فرهنگ" دو ابزار مهم غرب برای مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در دستور کار تمام اندیشکده‌ها و مراکز غرب برای استحاله ایران اسلامی مطرح شد.

شوب‌چاری با بیان اینکه چرا جنگ با ایران اسلامی در تمام محورها است، اظهار کرد: سه پارادیمی که اگر کشوری در این مباحث وارد شود به سمت ابرقدرتی پای می‌نهد مباحث و تحقیقات فضایی - ماهواره‌ای، تحقیقات موشکی و سامانه‌های بالستیک و تحقیقات هسته‌ای(اتمی) است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در این سه علم پیشرفت‌های چشمگیری داشته و طبق برآورد غرب ایران طبق چشم‌اندازهای خود اگر همین‌طور پیش رود در سال ۱۴۱۴ (شمسی) و یا ۲۰۳۵ (میلادی) ابرقدرت جهانی خواهد شد.

تشیع انگلیسی و امریکایی

محقق و پژوهشگر علم استراتژیک با اشاره به اینکه به خاطر این موضوع انواع "سناریو و استراتژی‌ها" علیه ایران اسلامی بکار گرفته شد تا به قول حضرت آقا «دشمن درصدد است تا چرخ شتاب رونده علم و تکنولوژی و تولید علم در ایران اسلامی را "کند" یا"متوقف " کند.»، تصریح کرد: در این مسیر استراتژی‌هایی چون استراتژی ۲۰۲۰ (دکترین فرهنگی)، استراتژی دکترین مهار، نبرد رسانه‌ای و ساماندهی نافرمانی مدنی (دکترین اجتماعی) و استراتژی دلتا (دکترین نظامی) و استراتژی ۱۰ گانه از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۹ مانند (استراتژی هویج و چماق، استراتژی پلیس بد و پلیس خوب، استراتژی شک و بهت، استراتژی پشه، استراتژی چیکن و ...) پیاده نمود تا به هر طریقی جلوی شتاب جمهوری اسلامی ایران در دنیا را بگیرد.

دغدغه همه شهدا حجاب، ولایت‌فقیه و اسلام بود

وی افزود: دغدغه شهدا و آنچه در وصیت‌نامه این عزیزان مطرح است سه موضوع حجاب، ولایت‌فقیه و اسلام است و هیچ‌یک از شهدا در وصیت‌نامه خود ایران منهای اسلام را سفارش نکردند بلکه سفارش در حفظ ایران اسلامی کردند.

شوب چاری در ادامه به دولت‌مردان سفارش کرد: ۱۸ درصد جمعیت دنیا جوان هستند اما در ایران اسلامی از هر سه نفر یک نفر جوان است، ۳۳ الی ۳۵ درصد ترکیب جمعیتی کشور را جوانان سنین ۱۵ تا ۲۹ سال تشکیل می‌دهند، قدر این ظرفیت را بدانید.

محقق و پژوهشگر علم استراتژیک با اشاره به اینکه در کشورهای آسیای شرقی طی ۲۰ سال آینده با مشکل زاد و ولد مواجه‌اند، تصریح کرد: در این کشورها مانند چین و ژاپن ۴۰۰ میلیون زن برای زاد و ولد کم دارند.

حسن شوب چاری افزود: در کشورهایی چون سوئد، سویس و اکراین زادوولد و تشکیل خانواده به‌صورت ازدواج‌های رسمی صفر و گاهی تا منفی پنج هم رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه