English

مسوولان باید با مشکلات مردم واقع‌بینانه‌تر برخورد کنند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان باید با مشکلات مردم واقع‌بینانه‌تر برخورد کنند.

مسوولان باید با مشکلات مردم واقع‌بینانه‌تر برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد دامادی با اعلام اینکه مسوولان باید با مشکلات مردم واقع‌بینانه‌تر برخورد کنند، خاطرنشان کرد: مسأله اصلی این است که مردم با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند که باید مشکلات را از دوش مردم برداریم.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همواره و در تمامی صحنه‌ها پشتیبان نظام و رهبری بودند و هستند.

دامادی با بیان اینکه مسوولان این حضور پرشور مردمی را به حساب عملکرد خود نگذارند، اضافه کرد: البته ما منکر تلاش‌های مسؤولان نیستیم اما آنچه که مسلم بوده مشکلات معیشتی بسیاری گریبان‌گیر مردم است و رفع معضل اشتغال جوانان بسیار مهم و حیاتی است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلاتی از جمله بالا رفتن سن ازدواج و پایین آمدن دوام ازدواج ازجمله مواردی است نباید مسوولان همانند کبک سرشان را زیر برف بگذارند بلکه باید به نیازهای اصلی مردم بپردازند.

دامادی

دامادی با اشاره به نزدیک شده به ایام پایانی سال و در پیش بودن عید نوروز، اظهار کرد: مشکلات همچنان پابرجاست با توجه به اینکه ما با مردم سروکار داریم و گلایه‌های مردم را می‌شنویم و البته به مسوولان انتقال می‌دهیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ما به دشمنان ثابت کردیم که امت واحد و پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم، گفت: این مسائل هشدار جدی برای مسوولان است که از خواب خرگوشی بیدار شوند و به مسائل اساسی جامعه بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه