English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

همه ساله در برگزاری مسابقات قرآن کریم آسیب‌شناسی صورت می‌گیرد

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی بیان کرد: همه ساله در برگزاری مسابقات قرآن کریم آسیب‌شناسی صورت می‌گیرد.

همه ساله در برگزاری مسابقات قرآن کریم آسیب‌شناسی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بابیان اینکه مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه همه ساله در رشته‌های مختلف در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: همه ساله در برگزاری مسابقات قرآن کریم آسیب‌شناسی صورت می‌گیرد تا سال‌های بعدی این مسابقات با کیفیت بیشتر برگزار شود تا همه از آثار و برکات آن برخوردار شوند.

وی افزود: این مسابقات از مرحله شهرستانی آغاز و تا مرحله استانی، کشوری و بین‌المللی ادامه دارد که استان مازندران یک دوره در ساری میزبان مسابقات کشوری بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: در برگزاری این مسابقات می‌شود به اهدافی چون فراهم آوردن زمینه‌ای برای انس بیشتر افراد جامعه با مصحف انسان‌ساز قرآن کریم، نشر و بسط فضای معنوی برگزاری مسابقات قرآن کریم در محیط جامعه، بهره‌گیری بیشتر از مفاهیم و دستورات الهی در زندگی روز مره، ایجاد شور و نشاط قرآنی در بین جوانان و نوجوانان، تربیت قرآن‌آموزان جدید و پروش آنها و... اشاره کرد.

حیدری

وی عنوان کرد: تا سال 94 مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف در دو بخش شکوفه‌ها و بزرگسالان برگزار می‌شد که از سال 95 بنا بر مصوبه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور بخش شکوفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

برگزاری چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد: چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش بزرگسالان برگزار می‌شود که ثبت نام آن آغاز شده است و تا 20 فروردین‌ماه ۱۳۹۷ ادامه خواهد یافت.

حیدری افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با داشتن حداقل 18 و حداکثر 40 سال سن در چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از 20 فروردین تا 26 اردیبهشت سال 97 و مرحله استانی از یکم تیرماه تا 6 مردادماه همان سال در مازندران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌ در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و مشاهده دستور‌العمل چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به سایت سازمان اوقاف و سایت مسابقات به نشانی WWW.QuranIran.ir مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه