English

وزیر تعاون و کار در راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری:

پخش ناامیدی از جامعه بزرگ‌ترین خیانت به مردم است

علی ربیعی اظهار داشت: پخش ناامیدی از جامعه بزرگ‌ترین خیانت به مردم است و ما آماده جهش هستیم.

پخش ناامیدی از جامعه بزرگ‌ترین خیانت به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج، وزیرتعاون و کار در راهپیمایی 22 بهمن ساری با اشاره به اینکه مسیر ما در انقلاب صحیح است و عده‌ای تلاش دارند انقلاب را تضعیف کنند، گفت:پخش ناامیدی از جامعه بزرگ‌ترین خیانت به مردم  است و ما آماده جهش هستیم.

وی با اعلام اینکه نیاز جامعه امروز ما عمق بخشیدن به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است گفت: صندوق رای، صندوق ثبات جمهوری اسلامی ایران است.

ربیعی با بیان اینکه امروز هم جسارت می‌کنند و اعلام کردند که نمی‌گذارند این انقلاب 40 ساله شود و باید این آرزو را به گور ببرند، ادامه داد: بیشتر افرادی که برای پیروزی انقلاب اسلامی شهید شدند اهل مازندران هم بودند.

وی با بیان اینکه در مسیر که در جمع مردم حضور داشتم حضور نسل‌های دهه ۴۰ تا دهه ۸۰ در این راهپیمایی مشاهده شد، گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم و امسال به این دلیل مهم است که عده‌ای بی‌شرمانه می‌گویند نباید امسال جشن چهل سالگی ببینیم و این جمعیت تو دهنی محکم به دشمنان اسلام است.

مسیر ما در انقلاب صحیح است

وزیر تعاون و کار خاطرنشان کرد: مسیر ما در انقلاب صحیح است و عده‌ای تلاش دارند انقلاب را تضعیف کنند دشمنان بداند آن رژیم قدرت تداوم نداشت و انقلاب یک سنت الهی بوده است.

راهپیمایی 22 بهمن

این مسوول با بیان اینکه امنیت منطقه را تعریف می‌کنیم و  بدون ما نمی‌تواند منطقه را اداره کند، گفت: مردم منطقه را اداره می‌کنند.

ربیعی با اشاره به اینکه پخش ناامیدی از جامعه بزرگ‌ترین خیانت است و ما آماده جهش هستیم، افزود: همه چیز برای جهش بزرگ آماده است.

وی با تاکید بر اینکه ما قادر خواهیم بود به نیاز بازار کار پاسخ دهیم، ادامه داد: ما با رژیم مستبد خونخوار را در زمانی که هیچ حزبی وجود نداشت را شکست دادیم، امروزه این مردم هستند که به مسؤولیت‌های بزرگ دست پیدا کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نتوانستیم درست تببین کنیم چه رژیمی را ساقط کردیم و بسیاری از خارجی‌های افاده‌خیز افتخار می‌کنند که با وزیر خارجه ما هم صحبت هستند.

این مسوول با بیان اینکه امروز اقتصاد کوچک شده واقعیت است و نمی‌خواهیم آن را کتمان کنیم، ادامه داد: در سال‌های گذشته انرژی ما تخلیه شد و گرنه انقلاب می‌توانست به قطب صنعتی در تمام منطقه باشد.

ربیعی گفت: تحریم تاثیر داشت و می‌توانست پول‌هایی وارد کشور شود اما ما می‌خواهیم رو پای خود بایستیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۳۰ میلیارد تومان اشتغال روستایی برای مازندران اختصاص دادیم، گفت: مازندران باید از مسافرگردی به گردشگری برسد.

علی ربیعی با بیان اینکه اقتصاد را باید بزرگ‌تر می‌کردیم، ادامه داد: مازندران به عنوان استان مهم در دولت تدبیر و امید است و هنوز بخش‌های زیادی در استان فعال نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه