English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران؛

فاز نخست نیروگاه مقیاس کوچک چهار مگاواتی برق در آمل به بهره برداری رسید

قاسم شهابی اظهار داشت:یک واحد نیروگاه مولد مقیاس کوچک با ظرفیت چهار مگاوات با 2 میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار فاز نخست آن در شهرستان آمل به بهره برداری رسید .

فاز نخست نیروگاه مقیاس کوچک چهار مگاواتی برق در آمل به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیان داشت:فاز نخست نیروگاه چهار مگاواتی آمل که یک مگاوات برق تولید می کند توسط بخش خصوصی با  2 میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار ساخته و بهره برداری شد و فازهای تکمیلی آن تا چهار ماه آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه نیروگاه چهار مگاواتی آمل سومین نیروگاه کوچک مازندران است که به بهره برداری رسید ، گفت که چهارمین واحد نیز شنبه هفته آینده افتتاح خواهد شد.

نیروگاه یک مگاواتی

شهابی با اعلام این که ساخت نیروگاههای کوچک تاکنون در شمال کشور تنها در مازندرن اجرائی شده است ، توضیح داد : این دست از نیروگاهها در جاهائی که با افت ولتاژ برق مواجه هستند ، برای تامین و پایداری موقتی برق مورد نیاز استفاده می شود.

شهابی همچنین به افتتاح 98 طرح حوزه برق همزمان با دهه فجر امسال در استان خبر داد و گفت که این طرح ها شامل تامین برق مسکن مهر ، ساخت ، توسعه ، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده روستایی و شهری ، رفع ضعف ولتاژ ، تقویت شبکه و برق‌رسانی به روستاها و افتتاح چند طرح ساختمانی است که در مجموع با اعتبار 10 میلیارد و 34 میلیون تومان اجرا و تکمیل شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه