English

مدیرعامل شرکت‌ بین‌المللی برج‌های آرامش:

واحدهای برج تجاری آرامش مورد استقبال مردم رامسر قرار گرفت

علی پهلوان‌نژاد گفت: واحدهای این مکان مورد استقبال مردم رامسر قرار گرفت و با پشتکار آنها کسب و کار خوبی برای مردم رامسر راه‌اندازی شد.

واحدهای برج تجاری آرامش مورد استقبال مردم رامسر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت‌ بین‌المللی برج‌های آرامش بیان داشت: این پروژه با توجه به کمبود امکانات و شرایط طبق قولی که به مردم رامسر دادیم طی حدود ۲۴ ماه به پایان رسید.

 پهلوان‌نژاد با بیان اینکه همیشه سعی می‌کنیم کارها را به سرعت پیش ببریم تا مردم به آینده امیدوار باشند، اظهار کرد: این پروژه اواخر سال ۹۲ آغاز شد و بیش از ۷۳۵ جشنواره و مراسم نمایشگاهی فصلی در آن برگزار شد.

این مسوول تصریح کرد: واحدهای این مکان مورد استقبال مردم رامسر قرار گرفت و با پشتکار آنها کسب و کار خوبی برای مردم رامسر راه‌اندازی شد.

425 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در برج آرامش مشغول به کار هستند

وی طبقات این برج را شامل طبقه زیرزمین که هایپرمارکت 2 هزار متری با اشتغال ۸۵ نفر بیان کرد و افزود: طبقات همکف و اول نیز شامل ۱۹۲ فروشگاه‌ اصلی و جانبی است که ۴۲۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار هستند و در آینده نیز گسترش می‌یابد.

برج ساحلی ارامش

این سرمایه‌گذار گفت: در محل سینما رستوران واقع بود اما به دلیل اینکه کمبود غذای روح در رامسر با مردمی اهل علم و هنر دیده می‌شد، تصمیم به احداث پردیس سینمایی گرفته شد که امیدواریم مورد استفاده و استقبال مردم قرار گیرد.

پهلوان نژاد با بیان اینکه برج بین‌المللی آرامش تکمیل نشده است و نیاز‌های دیگری برای شهر رامسر احساس می‌شود که مورد نیاز مردم است، گفت: احداث پارکینگ طبقاتی پروژه آینده است که امیدواریم الگویی برای شهر رامسر شود و معضل ترافیک حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی