English

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

نسل جدید باید از نقش اساسی و قاطع ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی آشنا شود

آیت الله سیدرحیم توکل گفت: نسل جدید از تبیین نقش اساسی و قاطع ولایت در پیروزی انقلاب و ضرورت تداوم این تبعیت بصیرانه آشنا شود.

نسل جدید باید از نقش اساسی و قاطع ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی آشنا شود

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت و رهبری فرزند شایسته حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، حضرت روح‌الله، رفع‌الله درجاته، است و در این دهه باید ضمن برشمردن نعمت‌های این انقلاب، از تبیین نقش اساسی و قاطع ولایت در پیروزی انقلاب و ضرورت تداوم این تبعیت بصیرانه سخن گفت و نسل جدید را با این مبانی سرنوشت‌ساز آشنا نمود.

وی گفت: فاطمیه اول مقارن شد با دهه ی مبارک فجر، فجری که با محبت و عشق به اول مظلومه ی عالم و اول مظلوم عالم به پیروزی رسید.

دهه فجر میراث گرانقدر زهرای بتول است

آیت الله توکل افزود: دهه فجر میراث گرانقدر زهرای بتول و نتایج رنج‌هایی است که اهلبیت عصمت و طهارت در راه شکل دادن حکومت الله و اجرای احکام اسلام متحمل شدند و شهادت را برای این آرمان بلند برگزیدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: پاره تن نبی مکرم اسلام، فدایی امام زمان خود بود و برای منویات اسدالله‌الغالب از جان شیرین خود درگذشت و شهادت در راه خدا به‌منظور حاکمیت ولایت و امامت را برگزید.

توکل

وی گفت: ایام فاطمیه، هنگامه ی بیان تحلیلی نقش حضرت صدیقه طاهره در ولایت‌پذیری و تلاش مجاهدانه آن عطیه ی الهی در شکل‌دادن جریان مبارزه با زشتی‌ها و حاکمیت نظام اسلامی است. دهه فجر، نتیجه ی تاثیر فاطمیه بر فرهنگ و سرنوشت ملت ایران و نیل به سعادت و سیادت و رهایی از قیود شیطانی و دست‌یابی به عزت و عظمت است و شرط رسیدن به نقطه ی مورد نظر صدیقه طاهره سلام‌الله علیها، تمسک به حبل‌الله متین، قرآن و عترت و دوری از تزویرگران و منافیان است.

آیت الله توکل با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و تقدیم درود و سلام به ارواح پاک شهدا، حضرت امام راحل، به ویژه شهدای مدافع حرم، شهادت مظلومانه ی حضرت زهرا سلام‌الله علیها را تسلیت و تعزیت عرض کرد وگفت: برای موفقیت کامل نظام اسلامی‌مان در نیل به اهداف شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از درگاه احدیت توفیقات ملت بزرگ ایران، سلامتی و مزید توفیقات رهبرمعظم انقلاب و تعجیل در ظهور حضرت حجت عج‌الله تعالی فرجه‌الشریف را مسئلت ‌دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه