English

استاندار مازندران:

پیروی از ولایت فقیه و یکی شدن مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی شد

محمد اسلامی با اشاره به اینکه زنگ انقلاب، زنگ بیداری عزت، سربلندی و آگاهی ملت ایران است، گفت: پیروی از ولایت فقیه و یکی شدن مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی شد.

پیروی از ولایت فقیه و یکی شدن مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی شد

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبستان پسرانه شاهد بابل با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، پیروی از ولایت فقیه و یکی شدن مردم را عامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه بود و بر این اساس باید در جشن انقلاب با امام و شهدا میثاق ببندیم که از وحدت کلمه غفلت نکنیم، به وظایف خود آشنا بوده و برای عزت ملت و مردم گام برداریم.

اسلامی بیان داشت: سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی را در حالی آغاز کردیم که با جانفشانی، ایثارگری و تلاش‌های گوناگون توانستیم با خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، پایه‌های مستحکمی را برای نظام جمهوری اسلامی فراهم کنیم و با ایستادگی در مقابل توطئه‌ها کشور را از بحران‌ها عبور دهیم.

زنگ انقلاب، زنگ بیداری و آگاهی ملت ایران است

وی گفت: زنگ انقلاب، زنگ بیداری عزت، سربلندی و آگاهی ملت ایران است که برای سربلندی ملت ایران انقلاب کردند تا در مسیر ذلت نباشند و سرنوشت خود را به دست خود تعیین کنند.

انقلاب اسلامی

استاندار مازندران پیروی از ولایت فقیه و یکی شدن مردم را عامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه بود و بر این اساس باید در جشن انقلاب با امام و شهدا میثاق ببندیم که از وحدت کلمه غفلت نکنیم، به وظایف خود آشنا بوده و برای عزت ملت و مردم گام برداریم.

این مسوول با اشاره به اینکه نونهالان دانش‌آموز سرمایه‌های ملت هستند، تصریح کرد: وظیفه داریم برای شکوفایی این نونهالان تلاش کنیم چرا که غفلت از رسیدگی به نسل جوان و عدم اهتمام به پرورش آنها گناه نابخشودنی است.

وی بیان کرد: مبادا با نحوه‌ای از تعلیم و تربیت که مغایر با استعداد و انرژی نسل جوان است زمینه رشد آنها را دچار مشکل کنیم، رشد این نونهالان سبب رشد علمی کشور می‌شود که این رشد با همکاری تنگاتنگ والدین و مدرسه فراهم می‌شود.

اسلامی به اثرات مخرب فضای مجازی بر دانش‌آموزان اشاره و بیان کرد: با وجود فضای مجازی باید به مدارس توجه ویژه شود تا رخنه‌هایی که برای از بین بردن استعدادهای نسل ما انجام می‌شود شناسایی کنیم تا دشمن با حرکت مخرب ما را از مسیر رشد منحرف نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه