English

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان خبرداد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌رضا قدمی با اشاره به محدویت های ترافیکی پایان هفته، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد  خودروها از تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای مازندران جریان دارد، اضافه کرد: با توجه به انباشت برف در کناره‌های جاده‌ها و آب شدن آن احتمال یخ‌زدگی در برخی از مقاطع زمانی وجود دارد که توسط مأموران راهدای نمک‌پاشی سطح محورها صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: طی هفته‌ای که گذشت شاهد افزایش تصادفات منجر به فوت بودیم که تحت تأثیر شرایط جوی نبود بلکه دلیل آن عدم رعایت و توجه به مسائل راهنمایی و رانندگی بوده است.

این مسوول با اعلام اینکه با توجه به شرایط جوی احتمال سقوط بهمن در مناطق کوهستانی محورهای هراز و کندوان وجود دارد، افزود: باید رانندگان با احتیاط و مراقبت بیشتری از محورهای کوهستانی استان تردد کنند.

قدمی با تأکید بر اینکه افراد سعی کنند در طول روز مسافرت کنند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز و همراه داشتن تجهیزات زمستانی است.

جاده هراز

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته همانند هفته‌های گذشته در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به جزو حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز و کندوان ممنوع است

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت‌ها از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسوول یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها به جزو حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: شماره تلفن‌های مرکز کنترل راه‌های مازندران 2182939 و 2182920 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روزی پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه