English

احمدی لاشکی:

ردیف بودجه آموزش و پرورش از استانی به ملی تغییر یافت

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف بودجه آموزش و پرورش مازندران از استانی به ملی تغییر یافت.

ردیف بودجه آموزش و پرورش از استانی به ملی تغییر یافت

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم احمدی لاشکی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش و پرورش در بودجه 97، ردیف بودجه آموزش و پرورش مازندران از استانی به ملی تغییر یافت، افزود: 5 هزار میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش اضافه شد و بنابراین معلمان نگران نباشند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در ادامه با اشاره به تلاش‌های چند سال اخیر برای انتقال آب دریای خزر به سمنان، اظهار کرد: بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان از ردیف بودجه سال 97 حذف شد و این نخستین حُسن رد بودجه سال 97 دولت از سوی نمایندگان مجلس بود.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر نیز رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست نامه‌ای در تاریخ 14دی امسال پیرامون انتقال آب دریای خزر به استاندار سمنان نوشته بود که تذکر قانون اساسی به رئیس جمهور داده شد.

 

افزایش بودجه آموزش و پرورش

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در همین چند مدت گذشته در رسانه‌ها نیز گفته بودم که نمایندگان مجلس در نوشتن قانون برنامه ششم به طور رسمی حذف انتقال آب دریای خزر به سمنان را اعلام خواهند کرد تا جلوی خسارت‌های جبران‌ناپذیر این طرح که همه کارشناسان آن را خطر جدی می‌دانند، گرفته شود و امروز نیز بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان از ردیف بودجه سال 97 حذف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه