English

استاندار مازندران:

با طراحی سامانه جامع جلوی برخی از فساد‌های اداری در مازندران گرفته شد

محمد اسلامی با بیان اینکه سیستم اداری از لحاظ رفتاری و مدیریتی به عنوان سرپنجه جمهوری اسلامی باید قوی باشد، گفت:با طراحی سامانه جامع جلوی برخی از فساد‌های اداری در مازندران گرفته شد.

با طراحی سامانه جامع جلوی برخی از فساد‌های اداری در مازندران گرفته شد

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران اظهار داشت: فساد اداری و مخرب در ادارات باید از بین برود، البته با طراحی سامانه جامع جلوی برخی از فساد‌ها گرفته شد.

وی یکی از مشکلات و اعتراضات مردم مازندران این است که رسیدگی به کار مردم یکدست انجام نمی‌شود، این مشکل مردم مازندران باید فوری از بین برود، دولتی‌ها کارگزار هستند و حق ندارند جزء حزب و گروه و دسته باشند در کنار اینکه سیاست‌های دولت باید دنبال شود اما همه مردم حق یکسان دارند و نباید مسوول و کارگزار حزبی و جناحی عمل کند.

اسلامی خطاب به مدیران دستگاه‌ها، افزود: سیستم اداری از لحاظ رفتاری و مدیریتی به عنوان سرپنجه جمهوری اسلامی باید قوی باشد، به وظیفه خود قوی عمل کنید و پاسخگوی مردم باشید این یعنی رضایتمندی حداکثری مردم، هم کارآمدی و هم سلامت اداری که مهم‌ترین اصل است.

این مسوول افزود: براساس گزارشات، در سامانه جامع خدمات گمرک 13 میلیارد دلار قاچاق کنترل شد، و 240 میلیارد تومان فرار مالیاتی شناسایی و کشف شد زیرا ارزیاب ناشناخته است و فساد اداری صورت نمی‌گیرد، آلودگی از محیط کار خارج و هم سلامت جامعه اداری تامین می‌شود و این وظیفه دولت است تا جامعه را سلامت نگه دارد.

اسلامی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده، هفتمین استان در اجرای سامانه کسب و کار(سامانه دادور) هستیم و همه کسانی‌که تقاضای مجوز کسب و کار را دارند با ورود به سامانه جامع کسب و کار( سما)،داور و یاور اقدام می‌کنند که از حسن‌های آن این است که  پس از ورود مسیر کار مشخص است و باقیمانده کار هم اعلام می‌شود و می‌توان سیستم اداری را کنترل کرد زیرا اطلاعات کامل اشخاص وجود دارد.

 

اسلامی مازندران

استاندار مازندران با بیان اینکه در بحث اشتغال در یک دوران گذر هستیم، تصریح کرد: باید تولید و صنایع ما متحول شود سال گذشته 400 میلیارد و امسال هم حدود 200 میلیارد به بحث اشتغال اختصاص داده شد و باید دید تاثیر آن چه بود، باید نظارت کرد که نه تنها تولید و اشتغال ما کم نشود و بلکه اضافه شود.

این مسوول افزود: بر اساس آمار تامین اجتماعی 3هزار بیمه شده اجباری در 8 ماهه امسال ثبت شد ولی هدفی که باید دنبال کنیم شناسایی واحدهای تولیدی و کارخانجات، بررسی مشکلات و تعداد نیرو، وضعیت تولید است تا اعتبارات به انحراف نرود، از 1600 کارخانه در مازندران حدود 900 کارخانه بررسی و چند روز آینده بقیه هم ارزیابی می‌شود، ظاهر پول حلال مشکلات نبوده باید دلیل را پیگیری که گروهی هم برای این کار انتخاب شدند و مشغول بررسی هستند.

اسلامی در باره کم کاری در حوزه اقتصاد، گفت: کارخانه‌ها در اختیار بخش خصوصی است باید رقابتی کار کرد، نمی توان کالا با  قیمت گران تولید کنیم و دولت آن را بخرد بلکه باید هزینه تولید را کاهش داد و مردم رغبت به خرید پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه