English

بخشدار یانه‌سر بهشهر:

افراد از هرگونه تردد غیرضروری در مناطق کوهستانی خودداری کنند

حسین نجفی بیان داشت: افراد از هرگونه تردد غیرضروری در مناطق کوهستانی خودداری کنند.

افراد از هرگونه تردد غیرضروری در مناطق کوهستانی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج، بخشدار یانه سر بهشهر از بارش برف در مناطق کوهستانی خبر داد و اظهار کرد: از شب گذشته شاهد ریزش برف در مناطق بالادست بودیم که در حال حاضر بارش نزولات الهی به ارتفاع ۳۰ ـ ۶۰ سانتی‌متر رسیده است که خوشبختانه با همکاری نیروهای محیط‌زیست، بسیج، پایگاه‌های انتظامی، شورا و دهیاری تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در 6 ماه دوم سال با کاهش جمعیتی در مناطق کوهستانی مواجه هستیم، افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی هواشناسی مبنی بر بارش برف، سفید پوش شدن منطقه اتفاق نابهنگامی نبوده است و شوراها و دهیاری این مناطق و حتی خود مردم منطقه، اقدام لازم برای تامین آذوقه و سوخت را انجام دادند.

نیروها در مناطق بالادست در حال آماده‌باش هستند

خودداری از تردد غیر ضررو در کوهستان

بخشدار یانه‌سر بهشهر با اشاره به اینکه نگرانی اصلی ما گردشگران و افراد ناآشنا به منطقه هستند، بیان کرد: تمامی امکانات محلی از جمله تراکتور و خودروها در مناطق بالادست در حال آماده‌باش هستند و نگرانی اصلی ما حضور گروه‌های عکاسی و گردشگران و همچنین افراد ناآشنا به منطقه هستند و تقاضا می‌کنیم که با توجه به نشست برف بالای ۵۰ سانتی‌متری به سمت این مناطق حرکت نکرده و درصورت حضور با به شورا، دهیاری و نیروی انتظامی روستا اطلاع دهند.

این مسوول بابیان اینکه آنتن‌دهی در برخی مناطق کوهستانی بسیار ضعیف است، تصریح کرد: افراد از هرگونه تردد غیرضروری در مناطق کوهستانی خودداری کنید.

نجفی افزود: محور اصلی سرخ‌گریوه به استان سمنان ـ دامغان باز است و مشکل تردد وجود ندارد و محور دهستان عشرستاق با کمک نیروهای اداره و ترابری راه در حال برف‌روبی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه