English

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

امروز انقلابی‌گری به معنای خدمت بی‌منت به مردم است

سرهنگ حسین محمدرضایی گفت:امروز انقلابی‌گری به معنای خدمت بی‌منت به مردم است.

امروز انقلابی‌گری به معنای خدمت بی‌منت به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج، جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: باید بدانیم که مسوولیت‌ها دائمی نیستند و ما باید آن را به عنوان یک تلنگر بدانیم امروزه انقلابی‌گری به معنای خدمت بی‌منت به مردم است.

وی افزود: دشمنان با ارتقا و پیشرفت خود در همه عرصه‌ها می‌خواهند ما را به خودشان نیازمند کنند بنابراین ما نیز باید با وجود نیروی انسانی جوان و توانا بتوانیم کشورمان را توسعه دهیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: بهترین راه مبارزه با دشمن، خدمت‌رسانی به مردم است، مردم از زمان پیروزی انقلاب  برای دفاع از آن تا کنون پای کار بودند.

خدمت بی منت به مردم

نباید مردم از لحاظ اقتصادی در تنگنا

این مسوول در ادامه گفت: باید به مردم کشورمان در همه زمینه‌ها اعم از فرهنگی، بهداشت و درمان، صنعت، علمی و به‌ویژه در زمینه اقتصادی خدمت شود، و نباید مردم از لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار بگیرند.

رضایی تصریح کرد: امروزه دشمن در تلاش است تا میان امت اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی جدایی بیندازد، همانگونه که در اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم دشمن از مشکلات اقتصادی مردم سوءاستفاده کرده است.

وی تاکید کرد: اگر مسوولان در هر دوره وظایف خود را به خوبی انجام دهند و کم کاری نکنند می‌توانند مقابل توطئه دشمن ایستادگی کنند.

محمدرضایی یادآور شد: ما در کشور نیروهای انسانی جوان و متخصص داریم که می‌توانیم از آنها برای توسعه اقتصاد کشور استفاده کنیم و بسیاری از نیاز کشور را در داخل تولید کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه