English

یک استاد دانشگاه:

سردار سلیمانی به نماد وطن دوستی و ولایت مداری مبدل شده است

هادی ابراهیمی اظهار داشت: امروز سردار سلیمانی به نماد وطن دوستی، نظام خواهی، اسلام گرایی و ولایت مداری مبدل شده است.

سردار سلیمانی به نماد وطن دوستی و ولایت مداری مبدل شده است

به گزارش خبرگزاری موج، یک استاد دانشگاه بابیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی که ملت های اسلامی او را ژنرال ایرانی می شناسند، گفت:سردار سلیمانی به نماد وطن دوستی و ولایت مداری مبدل شده است.

وی گفت:نمی دانم برای فرماندهی که قلب ملتهای مسلمان را فتح کرده و به یکایک آحاد مردم ما و همه ملت هایی که در معرض تهاجم نظام سلطه و ناامنی ناشی از زیاده خواهی و خوی تجاوزگری صهیونیستها قرار دارند، چه عنوانی را می توان کافی و وافی دانست؟!

ابراهیمی افزود:سردار حاج قاسم سلیمانی همه او را فراتر از نژاد و زبان و ملیت و تابعیت، به عنوان فرشته نجات خویش تلقی کرده و حتی متقدم تر از افتخار بزرگ عرب یعنی حجت الاسلام سیدحسن نصرالله رهبر همیشه مقتدر لبنان به او متوسل و متمسک شده و او را هدیه الهی به خود می دانند، این روزها در حاشیه واقعه ای می سوزد که سوزش درونی او قلب ملت ایران را آتش می زند و شاید مرور چندباره این جمله ماندگارش که گفت: ای کاش بجای پرچم من را ده بار آتش می زدند، بر شعله های این آتش درونی آنچنان بیفزاید که تمامیت وجود یک ملت را بسوزاند.

این استاد دانشگاه بیان کرد:این جمله سوزناک سردار عزیزمان که محبوب دلهای وطن دوستان و استکبارستیزان است، امروز به نماد وطن دوستی، نظام خواهی، اسلام گرایی و ولایت مداری مبدل شده و انگیزه های دفاع از حق و مبارزه با باطل را در هر سنگری و در هر جغرافیایی دوچندان می کند.

وی گفت:این جمله از زبان مبارک کسی بیان شده است که جدای از فرماندهی لشکر 41 کرمان در طول دفاع مقدس و تمام زخمهایی که در آن 8 سال برداشته و به عنوان شهید زنده از آن خارج شده، حداقل در دو دهه اخیر به عنوان فرمانده سپاه قدس، امنیت کشور و ملت مان را صدها کیلومتر فراتر از مرزهای جغرافیایی، در جغرافیای فلسطین، لبنان و ایتک در سوریه و عراق و در سایر نقاط تأمین و تضمین کرده و نه تنها رؤیاهای باطل جهانخواران در باره ایران اسلامی بلکه در باره جهان اسلام و حداقل در منطقه خاورمیانه را به کابوسی ترسناک تبدیل کرده، بلکه اقتدار ملی ایران را به اقتداری بین المللی مبدل کرده و ایران را به عنوان یکی از قدرت های برجسته و تأثیرگذار و یکی ازبازیگران اصلی منطقه مطرح نموده است، تا جایی که امروز نمی توان بدون حضور و نظر ایران، مسئله ای را در این منطقه به نتیجه رساند و یا برای سرنوشت ملتی و کشوری تصمیم گرفت.

ابراهیمی افزود:سرداری که تمام نظریه پردازان و حتی تیم های تحلیل کننده جهانی با همیاری همه آنالیزورهایشان در امریکا و سایر کشورهای اروپایی و منطقه ای، او را بشیر و دخیل در تحقق و تمدید پنج ارزش اساسی استقلال، آزادی، امنیت، عدالت و پیشرفت برای ملت ایران و سایر ملت های مسلمان منطقه دانسته و به تنهایی ایشان را رسواکننده و افشاگر پوشالی بودن قدرت نظامی و سیاسی امریکا و همه اذنابش می دانند.

ابراهیمی

این استاد دانشگاه بیان کرد:سرداری که نه فقط به اقتدار نظامی، که به تواضع اخلاقی، به شجاعت ایمانی، به شهادت طلبی، به ادب ولایی، به ذکاوت سیاسی، به فراجناحی بودن، به محبیوبیت دلها و مورد قبول بودن همه طیف های خودی اشتهار داشته و برخلاف اراده نظام سلطه، در تمام کشورهای منطقه پایگاهی مردمی و بسیجی و بسیار بسیار فراتر از پایگاههای نظامی مرسوم امریکایی ها و صهیونیستها ایجاد کرده که با یک ندا، یک ملت را یکپارچه لبیک گوی خویش کرده و اقتدار اسلام را به نمایش می گذارد.

سلیمانی امریکا و صهیونیستها را در منطقه به انزوای سیاسی کشاند

ابراهیمی در ادامه بیان داشت:سرداری که امروز امریکا و صهیونیستها را در منطقه به انزوای سیاسی و حتی نظامی کشانده و سرنوشت ملت های منطقه را به دست خودشان سپرده است.

با این اوصاف اگر سردار سلیمانی از واقعه ای اینگونه قلباً می سوزد، بدانید که عمق فاجعه تا چه اندازه عمیق است و باید برای جبران چنین جهالتی فکر اساسی نمود تا خدای نکرده زمینه تکرار در کشورمان پیدا نکند.

هادی ابراهیمی گفت:امید آنکه فتنه گران در برابر بصیرت اراده ملت ایران احساس خوف کرده و بدانند که ایران، سرداری مثل سلیمانی دارد که نه تنها جوجه فتنه گران داخلی که پادوهای نظام سلطه اند، بلکه اربابان آنها را به ستوه آورده و درسی به آنها داده است که تا همیشه آنها دیگر نمی توانند برای جنگ نیابتی بسیار بسیار پرهزینه خویش، آینده ای روشن ببینند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه