English

افزایش دما و وزش باد گرم از چهارشنبه در ارتفاعات مازندران

احمد اسدی به افزایش دمای هوا از فردا در آسمان استان اشاره کرد و افزود: روز چهارشنبه با شکل‌گیری جریانات جنوبی شاهد افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات مازندران خواهیم بود.

افزایش دما و وزش باد گرم از چهارشنبه در ارتفاعات مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به بارش برف در ارتفاعات مازندران، اضافه کرد: طی این مدت بیشترین ارتفاع بارش برف از  ایستگاه هواشناسی کیاسر هفت، سیاه‌بیشه پنج، کجور چهار، آلاشت دو و بلده یک سانتی‌متر بوده است.

اسدی اظهار داشت: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از نوشهر 61، رامسر 50 و کجور 47 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

این مسوول با بیان اینکه بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته از دشت‌ناز 13 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوا از بلده هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است، گفت: دمای هوای ساری بین 6 و 11 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

اسدی با اعلام اینکه امروز بارش‌ها کم و بیش در آسمان مازندران تداوم دارد، بیان کرد: به‌تدریج از اواخر امروز از شدت بارش‌ها کاسته شد و روزهای پایانی هفته جاری جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود.

وی به افزایش دمای هوا از فردا در آسمان استان اشاره کرد و افزود: روز چهارشنبه با شکل‌گیری جریانات جنوبی شاهد افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات مازندران خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اوایل هفته آینده شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران خواهیم بود که درمورد جزئیات این بارش‌ها اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه