English

معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور:

سالانه حدود ۱۵ میلیون تن بار از طریق بنادر کشور ترانزیت می شود

معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور بیان داشت: سالانه حدود 15 میلیون تن بار از طریق بنادر کشور ترانزیت می شود.

سالانه حدود 15 میلیون تن بار از طریق بنادر کشور ترانزیت می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی حسن زاده در بهشهر اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی تمام محدودیت و موانعی را که در راه جا به جایی کالاهای ترانزیتی از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری وجود داشت، بر طرف کرده است.

وی افزود: در بنادر شمال کشور در حاشیه جنوبی دریای خزر نیز ظرفیت های خوبی ایجاد شده است و با راه اندازی شبکه ریلی رو رو این ظرفیت ها افزایش خواهد یافت و بندرامیر آباد در اولویت این کار قرار دارد.

حسن زاده تخفیف تعرفه های جا به جایی و ترانزیت بار در بنادر را یکی از برنامه های سازمان متبوعش برای توسعه در این بخش دانست.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی همچنین اعلام کرد که طرح توسعه گردشگری و مسافرت دریایی نیز در بنادر در دستور کار قرار گرفته و در سال جاری 2 تفاهمنامه با شرکت های سرمایه گذار امضا شده است.

حسن زاده یکی از تفاهمنامه های امضا شده را مربوط به توسعه گردشگری دریایی و مسافر در بنادر شمالی و دیگری را مربوط به بنادر جنوبی کشور معرفی کرد و افزود که طرح توسعه گردشگری دریائی برای سایر بنادر کشور هم اجرایی می شود.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی ایران گفت: تمام طرح های سرمایه گذاری و زیرساختی خصوصی که در بنادر کشور با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصدی دارند، تعیین تکلیف می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه