English

استاندار مازندران:

ایثار و رشادت‌های رزمندگان مازندران باید در جامعه جریان ساز شود

استاندار مازندران بیان کرد: ایثار و رشادت‌های رزمندگان و شهدای مازندران نباید خاطره شود بلکه باید فرهنگ‎ساز و جریان‌ساز شود.

ایثار و رشادت‌های رزمندگان مازندران باید در جامعه جریان ساز شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی در جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با اشاره به اینکه مازندران افتخار تقدیم 10 هزار 400 شهید و 33 هزار و 137 جانباز و بیش از 2 هزار آزاده را به انقلاب اسلامی دارد، افزود: سهم بزرگی در دفاع مقدس به نام این استان ثبت است، لذا باید همه نهادهای تبلیغی و فرهنگی در اشاعه و درج رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان تلاش کنند.

استاندار مازندران بیان کرد: ایثار و رشادت‌های رزمندگان و شهدای این استان نباید خاطره شود بلکه باید فرهنگ‎ساز و جریان‌ساز شود.

این مسوول گفت: علاوه بر دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های کشوری، در سطح استانی نیز باید برنامه مشخص و ابتکاری داشته باشیم.

اسلامی اظهار کرد: سرکشی، رسیدگی و احترام به خانواده شهدا و ایثارگران از مرام و معرفت انسانی است و به همین خاطر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار با این خانواده‌ها را در برنامه کاری خود دارد.

وی در پایان با بیان اینکه برخی از خانواده‌های شهدا مشکل دارند اما به‌دلیل حجب و حیا آن را بیان نمی‌کنند، گفت: در سفر به یکی از شهرها، تنها خواسته مادر شهید این بود که مزار شهید سایه‌بان داشته باشد که در روزهای بارانی یا آفتابی بتواند بیشتر در کنار فرزند شهیدش بنشیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه