English

آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری:

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و دست‌یابی به اهداف شوم خودشان هستند

امام جمعه ساری اظهار داشت: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و دست‌یابی به اهداف شوم خودشان و در سخنرانی‌ها، مجالس و مصاحبه‌ها وحدت را حفظ کرده تا انقلاب اسلامی ایران حفظ شوند.

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و دست‌یابی به اهداف شوم خودشان هستند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماحصل خون شهدا، مفقودین و جانبازان است، افزود: برای حفظ این عطیه الهی باید به شدت مراقبت کنیم، یکی از آفت‌های که ممکن است به انقلاب ما آسیب بزند ایجاد تفرقه است.

امام جمعه ساری یادآور شد: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و دست‌یابی به اهداف شوم خودشان و در سخنرانی‌ها، مجالس و مصاحبه‌ها وحدت را حفظ کرده تا انقلاب اسلامی ایران حفظ شوند.

این مسوول ادامه داد: تفرقه‌ یکی از اهرم‌های فشار سلطه‌گران در جامعه‌های منسجم برای ایجاد اختلال در بین ملت‌های منسجم است.

طبرسی خاطر نشان کرد: طرح تجزیه کشورهای بزرگ یکی از اقدامات دشمنان در اقصی نقاط جهان است، طرح تجزیه سوریه، عراق و یمن برای تسلط کامل بر این کشورها است، تفرقه زمینه شادی دشمنان را فراهم و باعث از بین رفتن ملت‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اظهارات مهم و تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با قضایای اخیر در دیدار با مردم قم، گفت: معظم له ابعاد خطرناک این توطئه را به خوبی تبیین کردند.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه مردم در مازندران از ابتدای انقلاب در کنار هم قرار گرفتند، گفت: اتحاد مردم در کشور زمینه نابودی طاغوت را فراهم کرد و تا زمانی که وحدت داشته باشیم می‌توانیم بر آمریکا و رژیم اشغالگر قدس غلبه کنیم.

این مسوول اضافه کرد: از مردم با بصیرت و دیندار سراسر کشور، مازندران عزیز و شهر خودمان که برای حفظ انقلاب اسلامی دوباره در میدان حمایت قرار گرفتند قدردانی می‌کنم.

طبرسی بیان کرد: مثلث شومی علیه کشور ما در منطقه ایجاد شد که نظام را در برابر مردم ایران قرار دهند، باید از نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه و بسیج که با اقتدار عمل کردند و این نیروها فتنه را بدون ایجاد درگیری برای دولت جمع کردند.

وی با اعلام اینکه اقدامات این افراد بدتر از داعش بود، گفت: داعش قرآن را نسوزاند، اینها قرآن را سوزاندند، اقدام به آتش زدن امامزاده و پرچم ایران کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه ترامپ منتظر اقدام فتنه‌گران در داخل کشور بود، افزود: پس از اغتشاشات در کشور ترامپ بوی کباب به مشامش رسید، البته حق پیگیری مطالبات مردم جای خودش است، ما هم مطالبات مردم را تریبون‌های نماز جمعه مطرح می‌کنیم و برخی مواقع پیگیری‌های ما باعث گلایه‌مندی مسؤولان می‌شود.

این مسوول اضافه کرد: شعار نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران یک نقشه شوم است، چه طور شما شعار جانم فدای ایران را سر می‌دهید که پرچم ایران را آتش می‌زنید، مردم وقتی متوجه نقشه شوم دشمنان ایران را دیدند صف خودشان را از فتنه‌گران جدا کردند.

طبرسی گفت: مردم به انقلاب اسلامی ایران اعتماد و اعتقاد دارند، دشمنان اسلام بمباران تبلیغاتی کردند و نتیجه آن حضور دهه هفتادی‌های انقلاب اسلامی در سوریه و عراق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی