English

کوبیدن بر طبل تفرقه نتیجه ای جز بروز آسیب های اجتماعی و بیکاری در جامعه ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: کوبیدن بر طبل تفرقه و دوری از وحدت نتیجه ای جز توسعه نیافتگی، بروز آسیب های اجتماعی و بیکاری در جامعه به همراه نخواهد داشت.

کوبیدن بر طبل تفرقه نتیجه ای جز بروز آسیب های اجتماعی و بیکاری در جامعه ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا یونسی در مراسم معارفه فرماندار جدید نور بیان کرد: امروز مسوولان شانی جز نوکری مردم در نظام اسلامی ندارند.

علیرضا یونسی افزود: کوبیدن بر طبل تفرقه و دوری از وحدت نتیجه ای جز توسعه نیافتگی، بروز آسیب های اجتماعی و بیکاری در جامعه به همراه نخواهد داشت.

وی با اشاره به حوادث و ناآرامی های اخیر در کشور گفت: دشمن سعی دارد با بهره گیری از همه ظرفیت ها بویژه در این فضای پیچیده فن آوری، میان مردم و نظام جمهوری اسلامی شکاف ایجاد کند.

یونسی ادامه داد: اما ایادی استکبار باید بداند که انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب به آرمان هایش پایبند باشد چرا که علاوه بر پشتیبانی قوی مردمی دارای رهبری مقتدر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران با قدردانی از حافظان امنیت در این استان گفت: در وقایع اخیر مازندران جزو استان های سفید بود و خوشبختانه موردی از عوامل ضد امنیتی را در این منطقه شاهد نبودیم.

یونسی در ادامه با اشاره به برنامه های استانداری در زمینه توسعه همه جانبه استان گفت: داشتن نگاه دریا محور، برند سازی و نیز ساماندهی زباله جزو برنامه های اولویت دار استاندار است که همه مسوولان بویژه فرمانداران باید در این حوزه پیشرو باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه