English

اعتبار ۴۵ میلیاردی برای ساخت مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بابل‌کنار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: برای ساخت مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بابل‌کنار مبلغ 45 میلیارد ریال از محل منابع ملی و داخلی هزینه خواهد شده است.

 اعتبار 45 میلیاردی برای ساخت مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بابل‌کنار

به گزارش خبرگزاری موج، سید مصطفی موسوی اظهار کرد: مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بابل‌کنار در سال 86 و با ظرفیت پالایش ۱۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز ساخته‌شده و با راه‌اندازی و افزایش واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک، مطالعه مدول دوم با ظرفیت پالایش ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز، انجام‌ شده است.

وی تصریح کرد: براساس قانون، ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی زمانی می‌تواند در برنامه عملیاتی شهرک قرار گیرد که ۵۰ درصد واحدهای صنعتی مستقر در آن شهرک به بهره‌برداری رسیده باشند و مقدار فاضلاب صنعتی شهرک نیز به ۱۰۰ مترمکعب رسیده باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ادامه داد: برای ساخت مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بابل‌کنار مبلغ 45 میلیارد ریال از محل منابع ملی و داخلی هزینه خواهد شده است.

موسوی  ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی را گام مهمی در حفظ و صیانت از منابع آب و محیط‌زیست دانست و افزود: جلوگیری از آلودگی زیست‌محیطی و استفاده مجدد از پسآب، مهم‌ترین اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی از ساخت تصفیه‌خانه‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه