English

جلوی مجوز فروشی معادن در مازندران باید گرفته شود

استاندار مازندران اظهار داشت:جلوی مجوز فروشی معادن در استان باید گرفته شود و رانت و فسادی که در این حوزه وجود دارد از بین برود.

جلوی مجوز فروشی معادن در مازندران باید گرفته شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در ارتباط با برداشت بی رویه شن و ماسه از رودخانه‌های استان، بیان کرد: برداشت بی رویه به محیط زیست مازندران آسیب جدی وارد کرده است.

وی اضافه کرد: حق نداریم به بهانه فعالیت سازندگی زمینه نابودی محیط زیست را فراهم کنیم.

اسلامی با اعلام اینکه در توسعه فعالیت واحدهای شن و ماسه در استان باید ضمن کنترل قیمت از رکود فاصله بگیریم، گفت: جلوی مجوز فروشی معادن در استان باید گرفته شود و رانت و فسادی که در این حوزه وجود دارد از بین برود.

استاندار مازندران در ارتباط با وضعیت و مشکلات ماده 100 و اقداماتی که در این زمینه انجام داده است، تصریح کرد: در این حوزه به صورت جدی وارد شدیم تغییرات زیادی در این بخش انجام شده است.

وی گفت: حکم 246 مشاور در ماده 100 را لغو  کردم و برای همه شهردارانی که حکم صادر میثاق نامه‌ای امضا می‌کنم که انضباط ساخت و ساز را رعایت کنند.

اسلامی در ارتباط با ادامه فعالیت مدیران فعلی استان، اظهار کرد: برای ابقای مدیران استان زیر بار سفارش نمی‌روم و تداوم فعالیت یک مدیر بستگی به کارآمدی مدیران استانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه