English

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

برخورد دستگاه‌های اجرایی مازندران با مردم بسیار نامناسب است

عبدالله رضیان با اعلام اینکه برخورد برخی دستگاه‌های اجرایی مازندران با مردم بسیار نامناسب است، افزود: این موارد را به صورت مصداق در اختیار دارم.

برخورد دستگاه‌های اجرایی مازندران با مردم بسیار نامناسب است

به گزارش خبرگزاری موج، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در جلسه کارگروه اشتغال مازندران گفت: در حال حاضر مدیران دستگاه‌های اجرایی روزمرگی می‌کنند، در حفظ اشتغال اتفاقاتی افتاد، ریزش در این بخش داشتیم ولی رویش نداشتیم که این مسئله یکی از مشکلات جدی کشور است.

رضیان بیان کرد: هر روز با جوان‌های زیادی مواجه هستم که مطالبه اشتغال دارند، باید در این حوزه اقدامات جدی انجام شود، نگاه رئیس جمهور در حضور اعضای کمیسیون مجلس هم اینگونه بوده است.

وی یادآور شد: در جلسات قبلی اعلام کردم، آماری از وضعیت فعلی اشتغال در استان مازندران نداریم، در حال حاضر یک‌میلیون 200 هزار نفر از مازندرانی‌ها خارج از استان حضور دارند، بیشتر این افراد به دلیل اشتغال از مازندران مهاجرت کردند، بیشتر بیکاران ما تحصیل کرده هستند.

رضیان با اعلام اینکه برخورد دستگاه‌های اجرایی با مردم بسیار نامناسب است،افزود: این موارد را به صورت مصداق در اختیار دارم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت نساجی مازندران افزود: در جلسه‌ای با حضور متولیان مصوب شد که بانک ملی 26 میلیارد تومان برای رفع موانع تزریق کند و اگر واریز شود زمینه جذب 300 نفر فراهم می‌شود.

وی در ارتباط با  مشکلی که برای نساجی قائم‌شهر  وجود دارد، گفت: کارگران زنگ زدند که بیمه ما را تمدید نمی‌کنند، در حال حاضر زمانی نیست که بیمه آنها تامین نشود، دو ماه این کارگران حقوق دریافت نکردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه