English

آمار دقیقی از حوزه فعالیت واحدهای تولیدی در مازندران وجود ندارد

رئیس خانه کارآفرینان مازندران با اعلام اینکه آمار دقیقی از حوزه فعالیت واحدهای تولیدی در مازندران وجود ندارد، تصریح کرد: برخی تعداد واحدهای تولید مازندران را تا 2 هزار 700 واحد هم آمار دادند.

آمار دقیقی از حوزه فعالیت واحدهای تولیدی در مازندران وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، عباس رویان در ارتباط با ارائه آمار فعالیت واحدهای تولیدی استان مازندران توسط استاندار اظهار کرد: آمارهای ارائه شده توسط استاندار از جانب مدیران فعلی تهیه شده است.

وی با اعلام اینکه آمارهای مختلفی در حوزه فعالیت واحدهای تولیدی داریم، تصریح کرد: برخی تعداد واحدهای تولید مازندران را تا 2 هزار 700 واحد هم آمار دادند.

رئیس خانه کارآفرینان مازندران اضافه کرد: این آمارها توسط مسؤولان فعلی تهیه شده و  در اختیار نماینده دولت قرار گرفته است،انتظار داریم با توجه به سابقه کاری که استاندار دارد و خودشان هم نگاه صنعتی دارد کمک کند که وضعیت صنعتی استان مازندران رونق بگیرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر استاندار مازندران با توجه به اینکه نگاه حمایتی و توسعه‌ای دارد باید مورد حمایت قرار گیرد.

رویان بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت و تجارت استان مازندران در حال تهیه بانک اطلاعاتی از آخرین وضعیت فعالیت واحدهای تولیدی استان تهیه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی باید در سال‌های گذشته آماده می‌شد، در حال حاضر کارشناسان آنها در شهرک‌ها و نواحی در حال فعالیت هستند تا آمارهای واحدهای تولیدی را تهیه و در اختیار استاندار قرار دهند.

رئیس خانه کارآفرینان مازندران بیان کرد: باید این بانک اطلاعاتی در استان وجود داشته باشد، آمار وضعیت واحدها تولیدی باید به روز در اختیار متولیان استانی قرار داشته باشد تا در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سوابقی که استاندار مازندران دارد فرد پیگیری است و ما انتظار داریم که کمک کند تا مازندران به پیشرفت واقعی خویش دست پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه