English

قطع درختان جنگلی موجب تاراج منابع ملی کشور می شود

فرمانده انتظامی گلوگاه بیان داشت: قطع درختان جنگلی موجب تاراج منابع ملی کشور و تجاوز به حقوق اقتصادی و فرهنگی جامعه است.

قطع درختان جنگلی موجب تاراج منابع ملی کشور می شود

به گزارش خبرگزاری موج، شعبان محمدپورخلیلی از کشف یک تن و 100 کیلو گرم ذغال قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران پاسگاه انتظامی کلباد در حین کنترل آمد و شد خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گلوگاه خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم یک تن و 100 کیلو گرم ذغال قاچاق کشف کردند.

محمدپورخلیلی با اشاره به این که قطع درختان جنگلی موجب به تاراج بردن منابع ملی کشور و تجاوز به حقوق اقتصادی و فرهنگی جامعه است، از مردم خواست، چنانچه از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان مطلع هستند مراتب را بلا فاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی گلوگاه در ادامه بیان کرد: در پی مراجعه و شکایت مسوولان یکی از موسسات مالی و اعتباری شهرستان گلوگاه، مبنی بر مراجعه فردی برای فروش تعداد زیادی سیم کارت جعلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، تمامی این سیم کارت‌ها که دارای شماره‌های رند بوده به نام تعدادی از شهروندان که از آن اطلاعی ندارند، ثبت شده است.

فرمانده انتظامی گلوگاه با اشاره به سوء استفاده و کلاهبرداری فرد دستگیر شده از سیم کارت‌ها، تصریح کرد: متهم با انتخاب سیم کارت‌های دارای شماره‌های رند و سرقت اطلاعات کد ملی افراد، اقدام به خریداری و ثبت سند سیم کارت‌ها می‌کرد و در چندین مرحله آنها را به این مؤسسات مالی به فروش می‌رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی