English

امام جمعه ساری؛

۹ دی انقلاب سوم، باطل سحر و جنگ احزاب است

آیت‌الله نوراله طبرسی با بیان اینکه فردا روز ۹ دی است که همگی باید شرکت کنیم ادامه داد: ۹ دی انقلاب سوم، باطل سحر و جنگ احزاب است.

 ۹ دی انقلاب سوم، باطل سحر و جنگ احزاب است

به گزارش خبرگزاری موج، امام جمعه ساری در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه مقام معظم رهبری به مناسبت ۹ دی دیداری با شورای تبلیغات اسلامی سراسر کشور داشتند که مطالب ارزنده‌ای بیان کردند، تصریح کرد: تبلیغ ما هدف‌دار است و به سمت پیشرفت و تعالی دین است و مردم را به هدف مقدس که همان دین است سوق دهیم.

آیت الله طبرسی افزود: نباید کاری کنیم مردم اعتماد به نفس را از دست بدهند و باید امید و اعتماد به مسؤولان و رهبر داشته باشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروزه فضای مجازی غوغا می‌کند و می‌خواهد همه چیز را از ما بگیرد و ما را بی‌محتوا کند، افزود: مقام معظم رهبری هشدار دادند که نباید مردم را بی‌اعتماد کنیم.

طبرسی با اشاره به اینکه شکست ترامپ در زورآزمایی جامعه جهانی را دیدید گفت: قدس مربوط به مسلمین است و یکی از جاهایی که ترامپ شکست فاحش خورد در مسئله قدس بود.

وی با بیان اینکه فردا روز ۹ دی است که همگی باید شرکت کنیم ادامه داد: ۹ دی انقلاب سوم، باطل سحر و جنگ احزاب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: مردم دیدند که آنها خواهان حکومت آمریکایی هستند و مردم حماسه آفریدند و چشم فتنه را در آوردند.

این مسؤول اضافه کرد: دشمن هرکجا رفت شکست خورد و آرزو را به گور خواهد برد که بتواند به ایران حمله کند.

طبرسی بیان کرد: سیاسیون، احزاب و نمایندگان فکر خود را به مسائل جزئی درگیر نکنند و خود را سرگرم این نکنند و درگیر مسائل کوچک نباشند که فلان مدیر را عزل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه