English

باید کیفیت خدمات‌دهی در سواحل مازندران افزایش یابد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: امسال به ناجیان غریق 4 میلیارد تومان حقوق داده شد و در این راستا باید کیفیت خدمات‌دهی در سواحل افزایش یابد.

 باید کیفیت خدمات‌دهی در سواحل مازندران افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا یونسی‌رستمی در جلسه ساماندهی سواحل مازندران با بیان اینکه فعالیت‌های مناسبی در حوزه سواحل در این استان صورت گرفته است، اظهار کرد: ساماندهی در حوزه سواحل بسیار اهمیت دارد چرا که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط است.

وی با بیان اینکه پیگیری وضعیت طرح‌های دریا باید در دستور کار قرار بگیرد و نقاط ضعف و قوت مشخص و برطرف شود، تصریح کرد: باید اطلاعات جامعی از عملکرد گذشته در تمامی ابعاد مربوط به حوزه سواحل تهیه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه اگر مردم از عملکرد مسوولان ناراضی بودند به سواحل نمی‌رفتند، خاطرنشان کرد: مازندران به اندازه تمامی استان‌های ساحلی به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

این مسوول با بیان اینکه براساس شرایط منطقه‌ای فرم‌هایی تهیه شود تا مسافران در مورد عملکرد دستگاه‌های اجرایی اظهارنظر کنند، گفت: امسال به ناجیان غریق 4 میلیارد تومان حقوق داده شد و در این راستا باید کیفیت خدمات‌دهی در بحث ساحل افزایش یابد.

یونسی با اشاره به اینکه از حضور پرسنل انتظامی در ساحل تشکر می‌شود، اظهار کرد: باید برای آنها در ساحل ماموریتی تعریف شود.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی شود تا سرمایه‌گذاران بیشتری در سواحل حضور یابند، خاطرنشان کرد: مسوولان برای جذب بیشتر مسافران بازار محلی، حیات وحش، بوم‌گردی روستایی و... را تقویت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه باید به دنبال اجرای برنامه‌های ارزشی در ساحل بود، گفت: اجازه نمی‌دهیم بی‌اخلاقی در سواحل ایجاد شود.

یونسی در پایان گفت: میزان غریق در مازندران بیش از 80 درصد کاهش یافت این در حالی است که هر سال هشت تا 12 درصد بر ورودی‌های مازندران اضافه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه