English

سوء مدیریت در شرکت گاز بابل مردم را کلافه کرد/ قطع گاز مردم بی بضاعت عین بی تدبیری است

اداره گاز باید با تدبیر مناسب مطالبات خود را دنبال کند نه این که گاز خانواده‌هایی که نان شب ندارند را بدون اطلاع قطع کند.

سوء مدیریت در شرکت گاز بابل مردم را کلافه کرد/ قطع گاز مردم بی بضاعت عین بی تدبیری است

به گزارش خبرگزاری موج، همیشه تا نامی از پیامبر و سیره ایشان به میان می آید، در ذهن مخاطب احادیث و توصیه های اخلاقی و اجتماعی ایشان متجلی می شود؛ اما نباید از نظر دور داشت که ایشان در عین حال دستورالعمل ها و برخوردهای سیاسی پندآموزی به دوستان و اطرافیان خود داشته اند.

پیامبر به ابوذرمی فرمایند: من تو را به اندازه خودم دوست دارم و هر چه برای خود بخواهم، برای تو نیز می خواهم ولی تو برای مدیریت ضعیف هستی؛ نظر من این است که تو مسئولیت یک جمع دو نفری را هم قبول نکن،چرا که این ها همگی امانت الهی اند، نباید ذره ای از حقوق مردم پایمال شود و به مردم توهین شود.

پیامبر در ادامه به ابوذر می فرمایند: مسئولیت حکومتی برای کسانی که به تکلیفشان درست عمل نمی کنند و حقوق مردم را تضییع می کنند، روز قیامت حاصلی جز رسوایی و پشیمانی به همراه ندارد.

اخبار و گزارش های رسیده مردمی به ما حکایت از آن دارد که در طول این هفته ، ماموران اداره گاز بابل ، در اقدامی گاز انبری با حضور جلوی در منازل شهروندان، گاز خانه را به علت بدهی، بدون اطلاع قطع و محل را به سرعت برق و باد ترک می کنند!

نکته قابل توجه این است که شرکت گاز در روزهای پنج شنبه،جمعه تعطیل می باشد و پاسخ گویی قطعی مشترکین خود نمی باشد!!!

تاکنون گزارش‌های متعددی در این خصوص به ما رسیده و عمده انتقاد شهروندان، عدم پاسخگویی ماموران گاز است.

 اداره گاز باید با تدبیر مناسب مطالبات خود را دنبال کند نه این که گاز خانواده‌هایی که نان شب ندارند را بدون اطلاع قطع کند، اگر واقعا دنبال وصول مطالبات خود می باشد باید طلب های چند صد میلیونی خود از ادارات را پیگیری کند نه اینکه بدون اطلاع قبض های ناچیز مردم درمانده را قطع کند.

به گفته آنها، ماموران بدون هیچ پرسش یا حرفی از صاحبخانه منتظر نمی مانند و بی درنگ با قطع کردن گاز محل را ترک می کنند.

امیدواریم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل نظارت بیشتری بر مدیریت اداره گاز بابل داشته باشد تا این بی تدبیری ها و بی احترامی به مردم شهر بابل صورت نگیرد و که به فرموده امام خمینی(ره) ، مردم ولی نعمتان ما هستند، داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی